Rulle fra mage til rygg...

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Er ikke min så interessert i.. Men sit ups i fanget tar ho gjerne. Føler ho burde rulle før ho kan sitte, eller?
 
Samme her, lite tegn til at han ønske å rulle over.. Og det tar jeg med knuuuusende ro :p
 
Han vipper seg fra side til side, men jeg liker best tanken på at han skal ligge i ro. Blir så mye mer å passe etterhvert som aktivitetsnivået øker :p
 
Min er mester på sit-ups men eier heller ikke interessert i å rulle over enda :)
 
Han vipper seg fra side til side, men jeg liker best tanken på at han skal ligge i ro. Blir så mye mer å passe etterhvert som aktivitetsnivået øker :p
Det hender jeg tror ho skal rundt, men ho stopper på en måte opp på midten :p ser ut som en strandet hval stakkar.
 
Mi hadde akkurat godtatt å ligge bittelitt på magen før hun skjønte hvordan hun skulle rulle, så nå vipper hun seg rundt så fort jeg legger henne ned. Får jo ikke trent på å ligge på magen uten at jeg ligger der med henne og holder henne på plass :p
Å rulle fra rygg til mage ser jeg ikke for meg at hun kommer til å gjøre på en stund, for hun liker virkelig ikke å ligge på magen...
Situps her også så fort hun blir lagt ned. Ser utrolig slitsomt ut! :p
 
Lille her har akkurat begynt å rulle over fra rygg til mage på gulvet. Han har gjort det i sengen min en stund (der får han hjelp av litt nedoverbakke).
Han tippet over fra mage til rygg når han var mindre og hadde mindre kontroll på hodet.. Men det gjør han ikke lengre..
 
Bra at det er flere av oss :) Her er hun mest interessert i å sitte enn rolle :D hun sitter nå nesten uten hjelp men ikke helt enda. Men smiler og er veldig glad hvis jeg la henne sitte litt uten støtte. Men hater å være på magen. Prøver å legge henne på magen når hun er mett og ikke trøtt. :p
 
Har rullet et par ganger bare her. Å sitte og gjøre situps prøver hun på hele tida. Tydeligvis veldig vanlig :p
 
Jenta mi ruller fra rygg til mage, men har ikke funne ut hvordan hun ruller tilbake. Ser hun prøver, men får ikke til. :) de dumme armene er i veien!
 
Min er helt lik :) :D Hun tar sit ups, og har begynt å rulle fra rygg til mage.
Det gjorde mi her forrige uke. Plutselig hørte jeg er misfornøyd hyl, og der lå ho på magen uten å komme noen vei. Lett å komme fra rygg til mage, men tilbake igjen er verre:p
 
Jeg har fått høre at det at babyen ruller fra mage til rygg egentlig ikke er et framskritt, men heller betyr at h*n ikke er sterk nok til å holde seg på magen. At de egentlig velter på en måte :p Vet ikke om det stemmer altså, men jeg trøster meg med at det er derfor hun ikke ruller :D
 
Jeg har fått høre at det at babyen ruller fra mage til rygg egentlig ikke er et framskritt, men heller betyr at h*n ikke er sterk nok til å holde seg på magen. At de egentlig velter på en måte :p Vet ikke om det stemmer altså, men jeg trøster meg med at det er derfor hun ikke ruller :D

HÆ?? Haha.. Kan sikkert være tilfelle når fe ruller veldig tidlig - at de faller over. Men når det er bevisst så bruker de jo musklene i kroppen for å komme seg over - da er det helt klart fremskritt! ;)
Her har hun rullet fra mage til rygg ganske lenge men stoppet plutselig opp med det. Hun har også rullet en stund fra rygg til mage men ikke fått fram hånda, slik st hun har valgt å rulle tilbake istedet ;) idag rullet hun derimot begge veier uten problem ;)

Rulling er jo første muligheten de får til å forflytte seg et litt lengre stykke, så kan ikke forstå hvordan dette ikke er fremskritt ;)
 
Back
Topp