Rulle for baby

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Rullet baby ifra mage til rygg eller rygg til magen først?
 
Har ikke begynt ennå men fysio sa de vanligvis rullet fra rygg til mage først, ca 5 mnd og andre veien ca 6 mnd
 
Rygg til mage :) mye skumlere å rulle tilbake
 
Her har han begynt å rulle fra mage til rygg. Blir så forbannet av å ligge på magen at han ruller over :P
 
Mage til rygg ved 2 mnd alder. Rygg til mage starta han med på fredag og blitt rå god på nå
 
Min har alltid rulla fra mage til rygg. Men har ikke gjort det andre veien enda :)
 
Rygg til mage :) og ukontrollert fra mage til rygg- dvs han tipper over..
 
Hun rulla fra mage til rygg to dager før hun ble 3 mnd.
 
Rygg til mage. Gjorde det første gang da han var 16 dager (!!) (ubevisst selvfølgelig) :O Nå ruller han stadig, men fra mage til rygg virker litt tilfeldig enda.
 
Mikkel bare velter fra mage til rygg enda :p Men han blir sterkere og sterkere, og ligger ofte helt på siden og kjefter. Han har ikke helt skjønt at arma må opp for at han skal komme seg over :)
 
Min har klart tre ganger ifra mage til rygg, men ikke andre veien;)
 
Fra rygg til mage :) første gang to dager etter han var 3 mndr :) storesøster var 4,5 mnd første gangen ;) men han komme seg ikkje tilbake og då blir han sint så snur eg han så går det 1 minutt så e han tilbake på magen :P
 
Mage til rygg her først. Gjorde ved ca 3 1/2 måned. Nå er det like før rygg til mage han blir 5 måneder neste uke;)
 
Mage til rygg, da var han bare noen uker! Rulla fra rygg til mage for første gang for er par uker siden, 3.5 måned :)
 
Med den klengeren jeg har som skal sitte på armen hele tiden, er det bare og innse at vi ikke vil lære det på lenge....
 
I dag kom han seg helt rundt fra rygg til mage og fikk ordnet armen sin opp selv. Han har rullet fra rygg til mage en ukes tid nå, men ikke helt rundt da han har rullet oppå armen sin :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
I går rullet hun seg for første gang fra mage til rygg :D
 
Mage til rygg mot høyre :)
 
Back
Topp