Rugrene våre denne uken

twinanne

Forumet er livet
Emmas mamma jeg vil gratulere deg som fersk ruger, Hegemw lykke til med insett av snøbabiene dine i overimorgen - tirsdag.
Ellers så kommer HvilSåGjerne og Babytutta etter som rugrere til fredag.
Krysser fingrene for at alt går som planlagt for våre kommene rugere.

Bobbo hordan går det med deg vår erfaren ruger som nærmer seg slutten, var det testdag i morgen, eller noe slikt? Krysser fingrene for de at det blir en stooooor positiv test.

Håper jeg ikke har glemt noen nå, dersom jeg har gjort det så håper jeg at dere sier ifra så vi kan følge dere frem til testdato også.

Nå vil vi bare ha postive tester her jenter, så stå på!!!!

OPPDATERT:
Vi har også Cile30 som har medisinert syklus, hun setter sprøyta 25/2. Lykke til med å fange egget.

tusen takk snuppa[:D]

gleder meg som bare det,litt nerver også men håper så innerlig at vi får dette til no-

masse lykke til til alle dere andre som også ruger og ruger snart[:D]

TUSEN TAKK !!!

*ruge-ruge-ruge*

ORIGINAL: VilSåGjerne

tusen takk snuppa[:D]

gleder meg som bare det,litt nerver også men håper så innerlig at vi får dette til no-

masse lykke til til alle dere andre som også ruger og ruger snart[:D]

takk, håpe det er to skikkelig gull egg som settes inn imorra

lykke til dere andre, gøy med mange rugere

tusen takk[:D]   lykke til alle sammen

Lykke til heeeele gjengen  

ORIGINAL: Hope

Lykke til heeeele gjengen  

ORIGINAL: Vugge

Ønsker dere så vannvittig mye lykke nå! Håper dere viser oss at det er mulig! [;)] 

ORIGINAL: Vugge

Ønsker dere så vannvittig mye lykke nå! Håper dere viser oss at det er mulig! [;)] 

så blei jeg ikke ruger allikevel,ingen av eggene overlevde tiningen
så bare vente på tr som kommer om ca 2 uker så ringe inn for å få en dato for oppstart

ORIGINAL: hegemw

så blei jeg ikke ruger allikevel,ingen av eggene overlevde tiningen
så bare vente på tr som kommer om ca 2 uker så ringe inn for å få en dato for oppstart

Det var virkelig leit Hege, en skikkelig gruppe klem fra meg

Da er det bare en ruger for øyeblikket;Emmas mamma, Cile30 er like rundt hjørnet med eggløsning, og VilSåGjerne og Babytutta blir forhåpentligvis rugere fra Fredag. Da må dere stå på jenter, dette går så bra så! Masse lykkeønskninger fra meg

Cizzyen velkommen i ruge gjengen og lykke til med testen på mandag, håper for 2 blå/rød streker for deg eller at det står GRAVID, lykke til.

njåååå=)) takk=)) blir så gla for støtten her inne...er ny her på forum jeg;)

ØNSKER RUGERNE LYKKE TIL=)) hihi

ORIGINAL: Cizzyen

njåååå=)) takk=)) blir så gla for støtten her inne...er ny her på forum jeg;)

ØNSKER RUGERNE LYKKE TIL=)) hihi

velkommen til oss[:D] og lykke til som ruger[:D]

gleder meg til eg får satt inn mine på fredag, og få slutt på vondten har. blir jo helt sliten bare av å stå opp for å spise mat[:)]

MASSE LYKKE TIL PÅ FREDAG HVILSÅGJERNE DETTE SKAL GÅ BRA

Back
Topp