Ruging på gullegget

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Satte inn gull egget mitt i går :D

Hva kan jeg gjøre nå for å hjelpe egget til å feste seg? Hva bør jeg unngå?

Aktivitet: bør jeg sitte stille eller kan jeg løpe og hoppe?

Psykisk: har det noe å si at jeg tenker på egget HELE tida, eller bør jeg prøve å tenke på noe annet?

Mat: er det noe mat jeg bør holde meg unna? Kaffe, sukker, sjokkis, cola, roastbiff, fisk?
Og er det noe mat som er bra for spiren?
Jeg pleide å drikke grapefruktjuice da vi prøvde på egenhånd. Pleide å få litt mer slim, er det bra?

Hva med babyklister? Sykepleieren hadde hørt om det, men visste ikke hva det var....

Har såååå mange spørsmål...
Hva gjør dere/har dere gjort i rugeperioden?

Du behöver inte hoppa runt ,du kan ju ta det lite med ro :D drick inte så mkt kaffe , 1-2 koppar om dagen kanske. Annars så är det väl ingenting du kan göra nu förrutom att vänta och njuta av att det är något stort på gång :) kos dig massa för nu har du gjort ditt :)

Ikke vin, ikke røyk, snus og mindre koffein. Ellers kan du ikke gjøre noe for at egget skal feste seg. Dessverre.

Kryss fingrene, håp på det beste og nyt rugetiden :)

Røyk og snus, ingen problem :) alkohol holder jeg meg også unna :)

Så da kutter jeg litt ned på kaffen og håper på det beste da.

Hva med varmeflaske på magen?
Skulle ønske jeg kunne gjøre noe aktivt for at den holder seg fast

Jeg levde dom normalt, men uten alkohol selvfølgelig, kutta ned på kofein, holdt på med koselige aktiviteter, og gikk mye tur. Det øker blodgjennomstrømningen i livmoren. Tok babyklister de første ukene, men gikk tom etterhvert :) tror egentlig egget hadde festet seg med eller uten babyklister :) masse lykke til, jeg har trua på deg og egget!!

Jeg fikk beskjed om å spise og leve som gravid fra innsett. Fikk ikke lov til å trene med hopp og styrke. Men det var nok mest pga uttaket.

Denne siden her likte jeg http://infertility.about.com/od/ivf/a/Ivf-And-The-Two-Week-Wait.htm :)

Når jeg spurte legen rett etter innsett om det var noe spesielt jeg burde gjøre, sa hun at nå var det opp til naturen. For meg var det en trøst å høre at jeg ikke kunne gjøre noe galt, og at det derfor ikke ville være min feil om det ikke gikk.
Tuuuusen takk!!!
Nå har jeg lest hele linken du la ut og det var litt betryggende. Jeg tror jeg har begynt å skjønne at jeg ikke kan gjøre noe som helst for babyen nå. Så jeg må prøve å stresse ned og tenke på noe annet. Og ikke teste før minst 10 dager etter Ovitrellen.

Back
Topp