Rugetriks

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Ligger sikker noen gamle tråder et eller annet sted men finner de ikke. Derfor en ny rugetriks-tråd:) Hva gjør dere i rugetiden for å forhåpentligvis bedre resultatet? Har hørt noen kjerringråd før; ullsokker om natta og en rød hyssing rundt tåa... noen fler artige triks?

Spise ananas er jo en klassiker. Også har de visst faktisk forska på at det er veldig bra å le masse etter et innsett - så kanskje du skal se om du finner noe standup eller noen gøye filmer :D

Spise ananas er jo en klassiker. Også har de visst faktisk forska på at det er veldig bra å le masse etter et innsett - så kanskje du skal se om du finner noe standup eller noen gøye filmer :D
Å le faktiskt?! Stilig :D

Jeg tenker å gå mye tur/være aktiv for å bedre blodgjennomstrømming i livmoren. Det tror jeg er litt lurt.:happy:

Ja, såklart ananas! Men å le er ikke dumt. Passe på å være i godt humørinoen uker da;)

Å le faktiskt?! Stilig :D

Jeg tenker å gå mye tur/være aktiv for å bedre blodgjennomstrømming i livmoren. Det tror jeg er litt lurt.:happy:

Ja faktisk! Husker ikke hvor jeg leste den men det var faktisk en artikkel som viste at de som hadde vært sammen med sykehusklovner etter innsett av alle ting, og ledd mye, hadde bedre graviditetsrate! Aner ikke kvaliteten på den studien altså men er jo litt gøy. Litt rolig fin aktivitet har jeg også trua på ja :)

Ja rolig aktivitet har jeg også hørt! Mange som får panikk og setter seg i sofaen og pakker seg inn i bobleplast for å ikke gjøre noe dumt men da minsker man jo blodforsyning til livmora.. :cat:

Ja faktisk! Husker ikke hvor jeg leste den men det var faktisk en artikkel som viste at de som hadde vært sammen med sykehusklovner etter innsett av alle ting, og ledd mye, hadde bedre graviditetsrate! Aner ikke kvaliteten på den studien altså men er jo litt gøy. Litt rolig fin aktivitet har jeg også trua på ja :)
Ja det der har jeg også lest

Jeg har og lest den greia med sykehusklovner, men klarer ikke finne den igjen.. Men det skulle hjelpe :)

Orgasmer kan og hjelpe til med blodgjennomstrømning til livmora :D
Spiste ananas denne runden, hadde glemt det! Ananas er godt da :D

Har også hørt om ananas
Tenker dere om symptomene? I morgen blir det rugedag 6 for meg. Vanskelig å vente 2 uker til graviditetstest.
Lykke til til alle

Ja, det hørte jeg på radio Norge her om dagen :hilarious:

Back
Topp