Rugetiden går så treigt!!!

Å so spennande :D Eg testa faktisk ikkje før 11dpo. Skulle da inn å ta blodprøve 12dpo! Skjønner ikkje heilt at eg klarte det :) Hehe! Masse lykke til vertfall :) :) håper spira sitter!!!

♡ Termin 6. Februar ♡

Rugeperioden er den aller verste synes jeg. Det er da det virkelig gjelder. Håper vi kan juble sammen med deg om en knapp uke :)!

Når satt du inn? Jeg venter også i spenning ;) satt inn den 05.07. Lykke til :) Testdato er den 21.07. Kjenner jeg meg rett tester jeg også før den tid hehexsmile9

Jeg testa i dag og det er helt hvit så klart!:(

Fortsatt mange dager igjen til offentlig test dag. Og ut fra kjapp hoderegning er du kun på rugedag 7, og tror ikke jeg har hørt om noen her inne som har testet positivt så tidlig, og så er det 9 dager siden el sprøyta. Så i prinsippet så er ikke den heller ute før i morgen. Med en negativ test i dag så har du i det minste fått bekreftet at el sprøyta er ute :) Jeg måtte legge godvilja til for at jeg kunne se at jeg hadde positiv test på rugedag 9, så det er langt i fra over. Bare du som er veldig tidlig ute ;)

Fortsatt mange dager igjen til offentlig test dag. Og ut fra kjapp hoderegning er du kun på rugedag 7, og tror ikke jeg har hørt om noen her inne som har testet positivt så tidlig, og så er det 9 dager siden el sprøyta. Så i prinsippet så er ikke den heller ute før i morgen. Med en negativ test i dag så har du i det minste fått bekreftet at el sprøyta er ute :) Jeg måtte legge godvilja til for at jeg kunne se at jeg hadde positiv test på rugedag 9, så det er langt i fra over. Bare du som er veldig tidlig ute ;)
Regnes det ikke innsett dagen som rugedag 1?Hvis det ikke regnes da er jeg i rugedag 8 ja:)De er så rart at jeg skal ta blodprøve på mandag den 14.07. Tror du at legen var litt rotete med dagene?

Regnes det ikke innsett dagen som rugedag 1?Hvis det ikke regnes da er jeg i rugedag 8 ja:)De er så rart at jeg skal ta blodprøve på mandag den 14.07. Tror du at legen var litt rotete med dagene?

Skal ikke se bort i fra at legen har tullet med dagene ;)
På riksen har man blodprøve pæ rugedag 12, og innsett dag bøir beregnet som dag 0. Så da skulle du Være på rugedag 8 :)

Jeg fikk beskjed om at testdatoen på legesenteret er den 21. :-) 14 dager egentlig men det er på lørdag. Men kan såklart teste med en graviditetstest selv tidligere. Kommer sikkert til å gjøre det hehe :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp