Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt inn den 03.07 og testdato er den 15.07.Hvorfor må du teste så seint?Når satt du inn? Jeg venter også i spenningsatt inn den 05.07. Lykke til
Testdato er den 21.07. Kjenner jeg meg rett tester jeg også før den tid hehe
![]()
Jeg testa i dag og det er helt hvit så klart!![]()
Regnes det ikke innsett dagen som rugedag 1?Hvis det ikke regnes da er jeg i rugedag 8 jaFortsatt mange dager igjen til offentlig test dag. Og ut fra kjapp hoderegning er du kun på rugedag 7, og tror ikke jeg har hørt om noen her inne som har testet positivt så tidlig, og så er det 9 dager siden el sprøyta. Så i prinsippet så er ikke den heller ute før i morgen. Med en negativ test i dag så har du i det minste fått bekreftet at el sprøyta er uteJeg måtte legge godvilja til for at jeg kunne se at jeg hadde positiv test på rugedag 9, så det er langt i fra over. Bare du som er veldig tidlig ute
![]()
Regnes det ikke innsett dagen som rugedag 1?Hvis det ikke regnes da er jeg i rugedag 8 jaDe er så rart at jeg skal ta blodprøve på mandag den 14.07. Tror du at legen var litt rotete med dagene?