Rugetiden/blødning

MsRose

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!

Dere som har vært gjennom innsett og rugetid... når begynte dere eventuelt og blø?
Jeg er på rugedag 12 nå, testet negativt på dag 10, men tenkte d kanskje var for tidlig å teste uansett..
Men nå når jeg var på toalettet merket jeg at jeg småblør.. ikke mye, bare litt rosa på truseinnlegg (sorry ekle detaljer), og litt friskt på papiret.[&:]
Skjønner liksom ikke helt? Er d tr som kommer nå, eller er d bivirkninger av progynova/progestan? [8|]
Noen som har opplevd d samme???

Det er umulig å sei kva blødningen kommer av. Ein del blør littegrann i starten av graviditet, men det kan og væra bivirkningar. Og det kan desverre væra tr som er på vei..

Krysser alt for at du testa for tidlig og at du får eit heilt anna resultat på testdagen

De 2 forsøkene vi har hatt har jeg fått mensen 2-3 dager etter at jeg var ferdig med Crinone, dvs. 14-15 dager etter innsetting (tester med blodprøve dag 12 etter innsetting - Riksen)..

Krysser fingrene for at det ikke er mensen du får[:)]

jeg begynte og småblø på rugedag 10 og 11 og så kom mensen for min del, men krysser fingra for at det ikke er det som er på vei hos deg

ORIGINAL: vestlandsjento

Det er umulig å sei kva blødningen kommer av. Ein del blør littegrann i starten av graviditet, men det kan og væra bivirkningar. Og det kan desverre væra tr som er på vei..

Krysser alt for at du testa for tidlig og at du får eit heilt anna resultat på testdagen

sign. Lykke til

Jeg fikk først blødning 2 dager etter test dag.. Tror ikke jeg hadde noen blødninger underveis.. I så fall har jeg fortrengt det, er jo knapt en uke siden.. [:D]

Takk for svar alle sammen![:)]

Ikke godt å si hva d kan være, har ikke kommet noe mer friskt blod, så håper på at d bare var såre slimhinner eller no sånt... Trodde ikke man fikk mensen så lenge man gikk på progestanen, så kjente jeg ble litt usikker og lei meg når jeg oppdaget d... Tenkte at nå er løpet kjørt... [&:]
Men har roet meg litt nå som jeg ser d ikke kommer mere iallefall... så er d vel bare å vente å se...

Så Nita_86, skjønner deg godt, tror vi har sittet med samme følelsen i dag.. er en skikkelig berg og dalbane ferd d her gitt... Vi får bare krysse fingrene og håpe at d ikke er noe, og at vi får positiv test om noen dager
Jeg skal ikke ta blodprøve før den 2.juni, d blir jo over 3 uker etter innsett (vet ikke hvorfor d er så lenge etter på UNN), så tenkte å ta en test på onsdag.

Med første mann bløde eg på dag 9 i rugetiden.
Da regnet eg med at mensen kom i løpet av dagen, bløde i 3 dager
Men testa posetivt på dag 14
De kaldte det festeblødning, det eg hadde hatt

Håper det e det hos deg og [:)]

Back
Topp