Rugetid, prøverør

Hayworth

Andre møte med forumet
Hvordan lever dere i tiden etter innsett?

Holder dere dere i ro og unngår mat- og drikkevarer på samme måte som om dere skulle vært gravide? Hva med sex?
 
Jeg levde som gravid. Åt spekemat en gang, for avskjed. Men ellers som gravid.
Vi har hatt sexforbud i 12 uker etter innsett :) Men det er fordi vi har mista så mange, og ikke ville ta sjanser.
 
Ok :) Hvorfor er det egentlig farlig å ha sex i tiden etter innsett? Føler vi har fått så lite info der vi har vært.
 
Ok :) Hvorfor er det egentlig farlig å ha sex i tiden etter innsett? Føler vi har fått så lite info der vi har vært.
Tror ikke det er farlig, men med all progesteronet som skal inn så er det ganske ekkelt og frista lite for oss.
Men på sprøyter skal man ikke ha sex, eller med kondom. Ellers kan man risikere og få mange barn om eggene spontanløsner.

Men jeg har hatt tre aborter på to år, så rugetida og ut uke 12 var vi avholdne :) For å ikke trigge en til.
 
Men 11-14 dager etter uttak er sex nei. På grunn av infeksjonsfare og at ting må gro.
 
Jeg spurte privatklinikken da jeg fikk eggopplegning på 3dpo, ingen restriksjoner på sex, vi kunne gjøre som vi ville når jeg er klar.
Det er jeg ikke foreløbig, 14 dpo i dag og rimelig overstimulert etter IVF så det frister ikke akkurat
 
Back
Topp