Rugerne!!

Jeg har stikninger og mensmurringer i magen med jevne mellomrom. Puppene er fortsatt ømme. Og jeg våkner hver natt og må tisse, noe jeg aldri har gjort før.

Magefølelsen sier meg faktisk ingenting!

ORIGINAL: smygel 78

jeg ble spådd med pendel i dag også hehe, og hun sa at jeg er gravid nå og at det blir en jente hehe

også prøvde jeg pendel selv også og fikk opp det samme svaret...hmm

har faktisk em god magefølelse, tror den festet seg i dagtidlig

Spennende[:)] Kjente du noe spesielt siden du tror det?

ORIGINAL: smygel 78

hmm.. kansje du er gravid??? hihi

Ja det hadde vært helt fantastisk[:)] Men det er nok fryktelig lett å blande Progestan-bivirkninger med graviditetssymptomer...

ORIGINAL: ElinR

jeg føler meg litt støl i maven på en måte...ikke hele tiden bare innimellom, kjent noen stikninger idag, magefølelsen er ikke så god egentlig..puppene er ikke ømme lenger [:(]

Det med at puppene ikke er ømme lenger trenger ikke å bety noe. Har hørt flere si at at sånne symptomer kan komme og gå litt[:)] Så du må ikke gi opp håpet snuppa[:D]

Fremdeles ingen symptomer her i gården[8|]

Jeg krysser fingrene for dere jenter, fremdeles tidlig egentlig for de fleste av dere til å få skikkelige graviditetssymptomer, men man skal aldrig si aldrig hadde graviditetssymptomer fra dag 12 jeg den gangen det gikk gærlig men da var det 2 stk - stusset litt de 2 dagene før også, men tok testen på dag 12 etter el.

Har ingen gode råd å komme med, men dere for fortsette å ruge skikkelig da jenter, krysser fingrene for dere og håper at det blir mange positive tester til uken.

krysser fingrene for alle sammen...håper dere blir en fin gjeng i januar forumet[;)]

Krysser alt jeg har for positive tester til uka.

ORIGINAL: * Bobbo *

sign denne *krysse krysse krysse*

Sier meg enig der ja [:)] Masse lykke til dere

Hold motet oppe dere, det er håp så lenge det ikke er noe TR på gang!!! Så her krysser vi fortsatt fingrene, ingen depping!! Finn på noe hyggelig, driv med en hobby, prøv å få tankene over på noe annet om det lar seg gjøre. Stor sarahklem sendes ruger'ne våre[:)]

Her går ting bra. Har kun noen bivirkninger av progenovan, hodepine titt og ofte og irritasjon i huden. Klør og brenner i huden, pluss at jeg har fått litt utslett, men ellers bra...også den do renningen da [:D]
Første uken gikk stille for seg, og nå har jeg litt stikking til tider, noen ganger mens murringer og noen ganger støt i underlivet.. Vil egentlig ikke ha mens murringer jeg, det hadde jeg en del av sist gang og det endte i negativ test...

Har ingen magefølelse faktisk. Prøver å ikke tenke så mye på det, blir så mye stress av det..derfor jeg ikke har vært så aktiv her inne også...det blir for mye spekulasjoner rundt om kring det. Men må jo inneom av og til for å se hvordan det går med dere andre også...nysgjerrig vettu...[;)]

Håper at alt det dere kjenner og føler er et godt tegn...[;)]

Smygel den rygen din er nok bare hormonel håper jeg, hvet at noen ravide for vondt i lorsryggen av dette å bli gravid. Hormonforandring - kroppen jobber for fulle mugger, og så begynner det å jobbe med bekkenet slik at det skal bli klart til en viktig oppgave om 8 mnd. Det samme med livmoren den er jo igang med å utvide seg sakte men sikkert for å ta vare på en huleboer. Dete her var sakt på en enkel måte, det er nok mer inviklet en som så. Kansje ikke forklart 100% riktig, men du kjønner hva jeg mener.

Jeg har hatt vondt i ryggen fra søndag i forrige uke, men jeg plages normalt med ryggen og nakken til daglig..så her ikke lagt så mye i det egentlig...er nok etter overanstrengelse med oppussingen min. Skal bli ferdig til 17 mai da ser du[:D]

Back
Topp