rugere:-)

siwro

Gift med forumet
Hvordan går det med alle rugere?
Lenge til testing?
Har testdato den 7, og det blir i syden, så jeg er sååå spendt.
Kjenner dere noe?evt hva? jeg er nyskjerrig:p
xsmile9
kjenner litt nå og litt da, men vet ikke hva det er alt som kjennes, rare greier, pussig nok så husker jeg ikke di andre forsøkene og hvordan det har vært eller om jeg har kjent noe da.:headphone:

Lenge til testing?
xsmile9
kjenner litt nå og litt da, men vet ikke hva det er alt som kjennes, rare greier, pussig nok så husker jeg ikke di andre forsøkene og hvordan det har vært eller om jeg har kjent noe da.:headphone:

Går bra med meg:-) har testdato 11.9 da er det 14 dager siden innsett, så idag er min 5.dag som ruger;)

Har litt symptomer, men er nok fra lutinus siden det er så tidlig.
Men igår hadde jeg mye stikkinger og lignende menssmerter (håper det var festesmerter:p)

Har veldig såre bryster og tisser hele tiden, så føler meg gravid og nå har jeg bestemt at jeg er det:D

Men må nok vente til testdato før jeg vet noe, men har virkelig tro på dette:-)

Sitter og drømmer om det, og tenker på navn :)

under en uke til din testdato, så spennende, masse lykke til ❤

Går bra med meg:) har testdato 11.9 da er det 14 dager siden innsett, så idag er min 5.dag som ruger;)

Har litt symptomer, men er nok fra lutinus siden det er så tidlig.
Men igår hadde jeg mye stikkinger og lignende menssmerter (håper det var festesmerter:p)

Har veldig såre bryster og tisser hele tiden, så føler meg gravid og nå har jeg bestemt at jeg er det:D

Men må nok vente til testdato før jeg vet noe, men har virkelig tro på dette:)

Sitter og drømmer om det, og tenker på navn :)

under en uke til din testdato, så spennende, masse lykke til ❤

aaaw så hæli :-) håper meg deg at det er positivt på deg :-) aah har også tenkt at det sikkert er lutinus jeg kjenner, meeeen håper jo det ikke er det. var våken i natt med lillemann, da fikk jeg kjempevondt nederst i magen og den ble hard nede, så hva all verden det var er ikke godt å si, kjentes bare ut som litt kraftige luftsmerter som gikk over like fort igjen:p.. rart det her hvor mye man sitter å kjenner om det og det kan være noe :p

aaaw så hæli :) håper meg deg at det er positivt på deg :) aah har også tenkt at det sikkert er lutinus jeg kjenner, meeeen håper jo det ikke er det. var våken i natt med lillemann, da fikk jeg kjempevondt nederst i magen og den ble hard nede, så hva all verden det var er ikke godt å si, kjentes bare ut som litt kraftige luftsmerter som gikk over like fort igjen:p.. rart det her hvor mye man sitter å kjenner om det og det kan være noe :p

Mannen min sto og stirra på meg ista, så sa han "herregud så store pupper du har fått":-P har ikke tenkt over det før, men når han sa det så gikk jeg å så I speilet etterpå og jeg ser faktisk at de har blitt større, og blitt strammere, kjenner det godt også :-) tenker at det må være et positivt tegn.
Men har ofte ømme bryst før mensen, men dette var tidlig å få det, men kjente det litt etter el.sprøyten men langt ifra sånn som det er nå :-)

Dette er så spennende :-):-)

Mannen min sto og stirra på meg ista, så sa han "herregud så store pupper du har fått":p har ikke tenkt over det før, men når han sa det så gikk jeg å så I speilet etterpå og jeg ser faktisk at de har blitt større, og blitt strammere, kjenner det godt også :) tenker at det må være et positivt tegn.
Men har ofte ømme bryst før mensen, men dette var tidlig å få det, men kjente det litt etter el.sprøyten men langt ifra sånn som det er nå :)

Dette er så spennende :):)
mine også, problemer å gå ned trappa her :hilarious::hilarious::hilarious:
om di er større vet jeg ikke, men allefall superømme og faste;)
aaah dette er så spennende :-)

Faste bryster er vel ikke det verst ;)
Her er det ømme bryster som er mest fremtredende. I dag har jeg fått menslignende ubehag/smerter. Krysser finga og håper det ikke er noe negativt... Leste noen av dere skreiv festesmerter. Håper på det! Er på rugedag 8 (innsett sist mandag)

Faste bryster er vel ikke det verst ;)
Her er det ømme bryster som er mest fremtredende. I dag har jeg fått menslignende ubehag/smerter. Krysser finga og håper det ikke er noe negativt... Leste noen av dere skreiv festesmerter. Håper på det! Er på rugedag 8 (innsett sist mandag)

haha nei det er vel hæli det hihi.
hva festesmerter er aner jeg ikke:p.
vi hadde innsett samme dag vi da:-)
krysser for deg også <3 :-)

Har skikkelige mensmurringer, ømme pupper og må tisse i løpet av natta. Men umulig å tolke hva som er hva... Urk, denne ventetiden. Er på rugedag 7 i dag.

Ømme pupper, men ikke så ømme som de var rett etter innsette. Murringer nederst i magen. Det stikker. Vondt i ryggen. Oppblåst. Trøtt, men sliter med nattesøvn. Men alt er nok pga lutinusen, luringen ;) hehe :)

Er forresten 6 dager siden innsett. Offisiell testedag er om 8 dager :)

Lenge til testing?
xsmile9

Hvordan går det? Har du fått testet ?:-) :-)

Er på rugedag 5, satte inn 2 egg forrige onsdag. Idag kom smertene i korsryggen, så jeg har vært og fått litt behandling for det idag. Disse forbanna cyclogest pillene som gir meg smerter. Meeeen, det er verdt det, fordi denne gangen skal jeg bli gravid og forbli gravid i 9 mnd!!:D Blodprøve test 17. September :)

Er på rugedag 5, satte inn 2 egg forrige onsdag. Idag kom smertene i korsryggen, så jeg har vært og fått litt behandling for det idag. Disse forbanna cyclogest pillene som gir meg smerter. Meeeen, det er verdt det, fordi denne gangen skal jeg bli gravid og forbli gravid i 9 mnd!!:D Blodprøve test 17. September :)

Lykke til :-)

Rugedag tre her. Ullevål er litt kjipe og har sagt at TD er tre uker etter uttak, altså 23.9. Særlig at jeg klarer å vente så lenge :-)

De påstod at det var for å forsikre at Ovitrelle er ute av kroppen, men jeg tror det er fordi de ikke ønsker å telle med kjemiske graviditeter. Jeg må fortsatt vente til neste onsdag med å ringe Ullevål om resultatet, fikk positiv CBD på torsdag (13 dager før Ullevål skal ha tilbakemelding). :rolleyes: Når tror du at du kommer til å teste? :D

Ja, det er helt galskap! De skjønner jo at ingen venter til da?!
De påstod at det var for å forsikre at Ovitrelle er ute av kroppen, men jeg tror det er fordi de ikke ønsker å telle med kjemiske graviditeter. Jeg må fortsatt vente til neste onsdag med å ringe Ullevål om resultatet, fikk positiv CBD på torsdag (13 dager før Ullevål skal ha tilbakemelding). :rolleyes: Når tror du at du kommer til å teste? :D

Jeg klarte ikke vente så lenge som de ville når jeg hadde mitt ferskforsøk. Når man har frys på Ullevål er det tydeligvis greit for dem at man tester 14 dager etter innsett.. :)

Jeg klarte ikke vente så lenge som de ville når jeg hadde mitt ferskforsøk. Når man har frys på Ullevål er det tydeligvis greit for dem at man tester 14 dager etter innsett.. :)

Da holder de seg jo hvert fall til egen forklaring om at 20 dager etter ferskinnsett er pga. Ovitrelle da. :p Ingen klarer å holde seg så lenge vel. :rolleyes:

Back
Topp