Rugere uke 6

OktoMom

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er vi mange inne i de to grufulle ukene nå? Hvordan får dere tiden til å gå?

Blir jo aldeles gal. Magefølelsen svinger og det gjør symptomene også.
Satt inn et 3 dagers egg hos Hausken for en uke siden.
Tok en test på ettermiddagen rugedag 7. Negativ. Vet jo at det fortsatt er håp. Men det var ikke noe gøy likevel.

Vel, det er vel ganske tidlig å teste? Jeg testa dog 7dpo/rd6 og fikk knall positiv test - som siden har vært det. 10dpo i dag. Det er like 'bekymrende' det for jeg har ikke sett andre med så knall positive tester så tidlig så jeg undrer jo på om det er 2...(alt man skal bekymre seg over...)

Krysser fingrende for deg!!

Vel, det er vel ganske tidlig å teste? Jeg testa dog 7dpo/rd6 og fikk knall positiv test - som siden har vært det. 10dpo i dag. Det er like 'bekymrende' det for jeg har ikke sett andre med så knall positive tester så tidlig så jeg undrer jo på om det er 2...(alt man skal bekymre seg over...)

Krysser fingrende for deg!!

Ja det er tidlig! Jeg har vært gravid etter fryseforsøk før og testet da negativt på dag 10. Så vet ikke helt hvorfor jeg testet, tror ikke jeg hadde forventet å bli så skuffet.
Må innrømme at jeg heller ville hatt en knallpositiv test enn en blendahvit en, hehe. Men forstår veldig godt at tanken på tvillinger også kan være litt skremmende! Hvor mange egg satt du inn?

Jeg er ruger[emoji4] Satte inn blastocyst for 6 dager siden. Tok en test 9 dpo som var negativ, er i dag 11 dpo, men ikke tatt flere[emoji51] Mulig jeg tar en senere idag, men har på følelsen det ikke har gått[emoji17]

Ja det er tidlig! Jeg har vært gravid etter fryseforsøk før og testet da negativt på dag 10. Så vet ikke helt hvorfor jeg testet, tror ikke jeg hadde forventet å bli så skuffet.
Må innrømme at jeg heller ville hatt en knallpositiv test enn en blendahvit en, hehe. Men forstår veldig godt at tanken på tvillinger også kan være litt skremmende! Hvor mange egg satt du inn?

Kun 1. :) Krysser fingrene for deg! :)

Jeg er ruger
emoji4.png
Satte inn blastocyst for 6 dager siden. Tok en test 9 dpo som var negativ, er i dag 11 dpo, men ikke tatt flere
emoji51.png
Mulig jeg tar en senere idag, men har på følelsen det ikke har gått
emoji17.png

Vel, magefølelsen kan ta feil :)
Lykke til med eventuell tidlig testing :) når er offisiell testdato?

Magefølelsen min er god... men stoler ikke noe på den. Har lest over symptomene jeg har hatt på negative og positive forsøk og de er jo så og si like. Så egentlig burde man la symptomer være symptomer og prøve så godt man kan å ignorere dem og tenke på noe annet. Men jeg gjør det motsatte da, kjenner mest mulig etter, haha!

Takk :)
Er på RD11 i dag, så 14 DPO. Vet at jeg kunne testet i dag og fått et riktig resultat, men tør ikke. Skjønner ikke helt den seine testdatoen (17DPO), det er kanskje for å unngå at man får utslag på evt kjemisk? Mener at jeg testet 14DPO ved alle forsøkene på sykehuset. Er hos Hausken nå.

Skal du ta blodprøve? Leste i en annen tråd at du fikk 3+ på digital. Er vel sjelden med eneggede tvillinger, men høres ut som du har veldig høye verdier så tidlig!

Back
Topp