Rugere uke 23-25

babyT

Forumet er livet
Regner med at det blir uttak og innsetting i uke 23 for meg.

Hvem flere er det som blir rugere omtrent da?

Liker å ha litt oversikt, så er det jo fint å kunne følge hverandre [:)]

Jeg er på dag 4 med sprøytene i dag, så forhåpentligvis blir jeg ruger i uke 21[:D]

Neida, mitt 3. forsøk.
Så det går litt på gammel vane dette no føler jeg. Første gangen var alt så nytt og spennende.
Håper det blir det siste denne gangen da

Jeg skal ha uttak og innsetting i uke 24,visst alt går etter planen.

ORIGINAL: 1Hege

Neida, mitt 3. forsøk.
Så det går litt på gammel vane dette no føler jeg. Første gangen var alt så nytt og spennende.
Håper det blir det siste denne gangen da

Klart dette blir siste gangen! Utover høsten skal magen din vokse seg god og rund, og i februar neste år skal du få sitte med ditt eget lille nurk i armene. Det har nemlig jeg bestemt [:)]

Første gang for oss, og ja; det er nytt og spennende. Vet liksom ikke helt hva vi begir oss ut på...

Ser jo ut til at vi blir en liten rugegjeng da. Det er jo bra. Godt å ha noen å ruge sammen med tenker jeg.

Jeg vil oxo være med i rugegjengen....hihi[:D]
jeg har innsetting rundt 21 mai...sliter med medisinen nå progynova så jeg håper dette blir siste gang for oss oxo...vi har 2 egg på fys og det er 3gang...er ikke alle gode ting 3[:)]????? bestemmer du at det klaffer for meg oxo el???? hihi[:)]
HÅPER VI RUGERE FÅR EN BABY I FEBRUAR NESTE ÅR[:)][:)][:)] hihi[:)]

her blir det uttak i uke 24[:D]

Mitt første fryseforsøk, antakelig innsetting i uke 25 [:)]

ORIGINAL: livslyst

Oj! For en rugegjeng vi blir. Tror jeg kom til åtte stykker. Spennende altså!! Vi prøver jo på den rette tida av året. Flest blir gravide i den lyse årstiden. Vi har det meste på vår side jenter! Må holde troen og motet oppe - selv om det kan være litt vanskelig innimellom.

Helt enig med deg her livslyst. Vi må holde troen og motet oppe! Og tror faktisk at det er lettere nå i den lyse årstiden, hvertfall for min egen del. Mørketida er tung nok som den er.

Vi blir litt av en rugegjeng, ja. Og det er jo flott [:)] Vi skal erobre februar og marsforumene! [:D]

Oj! For en rugegjeng vi blir. Tror jeg kom til åtte stykker. Spennende altså!! Vi prøver jo på den rette tida av året. Flest blir gravide i den lyse årstiden. Vi har det meste på vår side jenter! Må holde troen og motet oppe - selv om det kan være litt vanskelig innimellom.

oioioi....ja vi blir 8stykk=)) hihi=))
håper du har rett i dette altså...hihi=)) tenk om vi alle 8 blir gravide...hihi...nei og nei for en super tanke dere jenter[:D][:D][:D]

ORIGINAL: CiZzYeN

oioioi....ja vi blir 8stykk=)) hihi=))
håper du har rett i dette altså...hihi=)) tenk om vi alle 8 blir gravide...hihi...nei og nei for en super tanke dere jenter[:D][:D][:D]

Klart vi blir gravide alle sammen! [:D] Vi skal lage den kraftigste babyboomen som noensinne har vært på dette forumet [:D]

Jeg vil også bli gravid, selv om jeg ikke er med i rugegjengen deres

ORIGINAL: twinanne

Jeg vil også bli gravid, selv om jeg ikke er med i rugegjengen deres

Selvfølgelig! Det er jo du og vestlandsjento som skal starte tidenes største babyboom [:D]

Jeg titter innom og ønsker alle rugerne fremover masse lykke til[:)] Dere er en flott gjeng - her blir det MANGE søte bebiser på nyåret[:D]

ORIGINAL: ElinR

kosli du titter innom [:D][:D] ja d blir skikkelig babyboom i februar/mars [:D][:D]
hvordan er formen din??

Jeg er innom og leser her både titt og ofte, men har bevisst valgt å ikke være så aktiv og prøve å tenke på andre ting. Synes dagene går forferdelig sakte for tida, og er jo bekymra for at det skal gå galt. Men blir litt mer positiv for hver dag som går[:)]

Ellers er formen fin, eneste jeg merker noe til er "sprengte" pupper med blodårer og mensmurringer innimellom. Men så er jeg jo ikke så langt på vei heller, det kommer vel mer etterhvert[8D]

Du er klar for fryseforsøk skjønner jeg??[:D]

ORIGINAL: MissSunshine

kosli du titter innom [:D][:D] ja d blir skikkelig babyboom i februar/mars [:D][:D]

hvordan er formen din??

Jeg er innom og leser her både titt og ofte, men har bevisst valgt å ikke være så aktiv og prøve å tenke på andre ting. Synes dagene går forferdelig sakte for tida, og er jo bekymra for at det skal gå galt. Men blir litt mer positiv for hver dag som går[:)]

Ellers er formen fin, eneste jeg merker noe til er "sprengte" pupper med blodårer og mensmurringer innimellom. Men så er jeg jo ikke så langt på vei heller, det kommer vel mer etterhvert[8D]

Du er klar for fryseforsøk skjønner jeg??[:D]

uffja er ikke lett å "slappe av" sånn i begynnelsen av en graviditet vil jeg tro[8D] men for hver dag som går så hjelper d sikkert [:D] en milepel å nå 12 uker hvertfall [:)] håper tia frem til 12 uker går fort for deg [:)]

ja jeg er suuuuuuuuuuuuuuuperklar !!!!!!!!!!!!!! skulle gjerne hatt tr imorra hehhehehe men får smøre meg med tålmodighet[&:]

Ja, den ventinga tar på[:-] Jeg har skikkelig god følelse ang fryseforsøket ditt, krysser alt jeg har for at spira sitter[:D]

Jeg blir også ruger rundt den tiden. Har innsetting i uke 22!!![:D][:D][:D]

Krysser alle fingrer og tær for at det klaffer på første forsøk!!!!

Back
Topp