Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 1Hege
Neida, mitt 3. forsøk.
Så det går litt på gammel vane dette no føler jeg. Første gangen var alt så nytt og spennende.
Håper det blir det siste denne gangen da
ORIGINAL: livslyst
Oj! For en rugegjeng vi blir. Tror jeg kom til åtte stykker. Spennende altså!! Vi prøver jo på den rette tida av året. Flest blir gravide i den lyse årstiden. Vi har det meste på vår side jenter! Må holde troen og motet oppe - selv om det kan være litt vanskelig innimellom.
Oj! For en rugegjeng vi blir. Tror jeg kom til åtte stykker. Spennende altså!! Vi prøver jo på den rette tida av året. Flest blir gravide i den lyse årstiden. Vi har det meste på vår side jenter! Må holde troen og motet oppe - selv om det kan være litt vanskelig innimellom.
ORIGINAL: CiZzYeN
oioioi....ja vi blir 8stykk=)) hihi=))
håper du har rett i dette altså...hihi=)) tenk om vi alle 8 blir gravide...hihi...nei og nei for en super tanke dere jenter[:D][:D][:D]
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: MissSunshine