Ruger!

Tøysa

Elsker forumet
Ruger på et flott egg! Da det ble tatt opp fra fryseren i går var egget 2delt, i dag var det 6 delt, og legene er veldig optimistiske!!! [:)][:)][:)] Kjempe morro!

wiiiiiiiii! Krysser fingrene for deg  

Åhhhh så bra!!!! gratulere så mye som ruger, dette er nok gullegget skal du se!!! Tenk for en vannvittig deilig følelse, du er gravid!!!!

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi!!!! Gratulerer som ruger og masse masse lykke til[:)][:)]

så spennende!!!
lykke til! [:)]

ORIGINAL: racesnuppsi

så spennende!!!
lykke til! [:)]

håpar det er gullegget du har fått inn no[:)]

Gratulerer som ruger[:)]
Håper på positiv test hos oss begge om 14 dager ca[:D]

det er jo knall bra[;)][;)]krysser alt som krysses for at dette er gullegget[;)][;)]

da satser vi på positiv test om ikke så lenge:) lykke til

ORIGINAL: Blåmann

wiiiiiiiii! Krysser fingrene for deg  

ORIGINAL: Nesing

Oioi, så spennende! Håper du får oppleve en pos test om et par uker, så rug godt og ta vare på deg selv, Tøysa! [:D][:D]

Oioi, så spennende! Håper du får oppleve en pos test om et par uker, så rug godt og ta vare på deg selv, Tøysa! [:D][:D]

Signerer

Tusen takk, alle sammen!!! [:)][:)][:)] Helt uvirkelig at jeg er ruger igjen! Blir noen spennende dager fremover! Jeg er sykmeldt og skal ta livet med ro! Gleder meg til å få slappa litt av, brukt tid på det jeg har lyst til (strikking, kanskje lese ei god bok, tv titting...) + gå tur hver dag! Håper det gjør susen! [:D]

Back
Topp