Ruger!

Ninajinta

Elsker forumet
Marsboerne
Da har jeg blitt ruger på 2 gullegg. Det ene var kjempe bra og det andre var bra. Men ikke så bra at det kunne fryses, så da valgte vi å sette inn begge to siden vi fikk lov til det. Dr. Magnus hos Aleris sa at det ville han ha gjort også, for han hadde tvillinger. Hihi.

Såm da er den laaaaaange ventetiden igang. Skal ta blodprøve den 24.09. Men spørs om jeg greier å holde meg så lenge.

Gratulerer som ruger på 2 egg. [:)][:)][:)]
Krysser fingre og tær for positiv test om 14 dager.

ORIGINAL: *Bobbo*

Sign

gratulerer så mye som ruger!!:) håper dagene flyr fort forbi å at du står der med en positiv test i hånda om 14 dager.[:)] 

Gratulerer så mye med ruging på 2 egg[:)][:)][:)] Håper på positiv test om 14 dager[:)][:)][:)]

Gratulerer som ruger!! [:D] Da er ventetiden i gang for fullt.. vi får håpe dagene bare kan fly forbi, og vips så er det tid for test [;)] Masse lykke til, rug i vei! [:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

gratla som ruger[:D][:D]krysser alt som kan krysses for positiv test[:D][:D]

Hurra! Gratulerer med to egg og lykke til!
[:)]

Gratulerer så mye som ruger på 2 egg! [:)]

Lykke til i rugeperioden, heier på deg enten det blir tvillinger eller en...men krysser fingrene for at dette er siste runde for deg på leeeeenge.....

Gratulerer som ruger! Stell pent med deg selv i rugetida, så krysser vi fingre og tær for positiv test om 14 dager![:)]

ORIGINAL: Hoppla

Hurra! Gratulerer med to egg og lykke til!
[:)]

Back
Topp