ruger!

vestlandsjento

Gift med forumet
No ruge eg på eit gullegg[:D][:D] Da e heilt utrulig men me fekk 100 % uttelling etter uttaket. 5 av 5 blei befrukta, så no har me 4 fine egg i frysen[:)] Blei nesten litt sjokka når legen sa da, for i går såg det ut som at det blei kun to.

Er så gla!!!

Testdato 19. september[:)]

Gud, så herlig!!!! Jeg og har testdato den 19, så da blir vi virkelig rugere sammen. Skal sette inn egg i morgen jeg[:D][:D][:D]

Da blir to spennande veker me har framfor oss no[:)][:)] Sikker på at da blir full klaff for begge to[;)]

Ja, her skal jeg krysse fingrer og bein og det som er! Hvordan gjør de med innsett? Og hvordan regner man termin når man setter inn allerede befruktede egg? Forklar bare om du gidder altså[8D] 

Gratulera snuppo! Hærligt da må ver!! Krysse fingra for positiv test den 19 då[;)][:D]

Innsettinga foregjekk ved at dei åpna livmormunnen med eit spekel (sånn som dei gjer ved vanlig undersøkelse), så fører dei inn egget med ein slags slange. Me fekk sjå egget på skjermen før ho henta det og inseminerte det[:)] Tenk at me kanskje har sett ungen vår alt[:D] Etterpå helte dei ut væska som var igjen i slangen, ut under mikroskopet for å sjekke at egget ikkje var igjen i slangen.

Ikkje noko ekkelt bortsett fra ubehaget med vasking. Etterpå låg eg på ei seng og slappa av litt.

Da med termindato e eg faktisk ikkje heilt sikker på[8|] Har lest det her maaange gonger før, men huske ikkje[8D]

Det hørtes jo ikke så aller verst ut! Så spennende da[:D]
Husker jeg har lest noe om dette med termin og sånn jeg og, men husker jo ingenting[8D]

ORIGINAL: Serene

jeg har regnet det med opu dagen den dagen de tar ut eggene for det er jo da de blir befruktet.
oi.. eller var det innsettings dagen[>:] hmm..nei tror det var uttak av egg..

Hehehe, var der jeg og ble usikker[8D] 

OI, så utrolig bra Vestlansjento!!! Kunne jo ikke blitt bedre, trur ikke det er så ofte at alle eggene en tar ut blir befruktet! For en deilig følelse og få satt inn, og å ha egg på frys!!!

Lykek til som ruger, blir to spennende og intense uker sikkert... Krysser fingrene for deg!! [:)]

Takk takk alle sammen[:)][:)]

Så bra! [:)]
Gratulerer som ruger, og med 4 flotte egg på frys!

Masse lykket til! Pass godt på lille trollet ditt[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Gratulerer så mye som ruger.
Og med 4 på frys.  [:)]

Gratulerer med bra resultat, så håper jeg du ruger på gullegget nå[:)]

Tusen takk alle sammen[:)] Gode dåke[:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Gratulerer så mye som ruger.
Og med 4 på frys.  [:)]

sign denne

Back
Topp