Ruger...

*Maimamma*

Glad i forumet
Hei,

Hadde egguttak lørdag - de fikk ut 27 egg - ti overlevde, syv skal fryses og to embryo ble satt inn idag. Overasskende nok var overførslen idag ganske smertefull, og jeg ligger her med magesmerter enda. Tror jeg aldri har følt meg så oppblåst! Fått beskjed om å ligge idag og imorgen, og ta det helt med ro i ti dagers tid.

Er det noen andre rugere her nå? Noen som har lyst til å dele noen erfaringer? Synes det er så rart å tenke på at jeg har to befruktede egg i livmoren nå...da er man jo på en måte gravid... merker jeg har så høye forhåpninger, enda statistikken ikke er noe å hoppe i taket over...
Fått rekvisisjon om å ta gravitest pr blodprøve fredag 13/6 (ikke akkurat noen lykkedag hehe), men vet ikke om jeg kan vente så lenge... kan jeg teste hjemme i neste uke tror dere?

Klem fra håpefull ruger

Gratulerer som ruger, stell pent med deg selv nå

Gratulera som ruger[:)] No kan fredag 13. bli ein lykkedag[:D][:D]

Måtte redusere Puregon dosen midt i sprøyteperioden fordi hormonnivåene mine gikk i taket, legen trodde først vi måtte avbryte, men så gikk det visst bra etter at vi reduserte dosen... Men siden nivåene var såpass høye må jeg ta det med ro såpass lenge, men bare ligge idag og imorgen, den neste uken kan jeg leve ganske normalt, men ikke være i noen fysisk aktivitet, og ta det generelt veldig rolig.

Høres ut som fredag 13de blir en spennende dag for deg også da... Vi får krysse fingrene for hverandre.

Gratulerer som ruger=))[:)][:)][:)] nå er vi inne i en BABY-BOOM=))
Jeg skal teste imorgen=)) hihi=))

GRATULERER SOM RUGER, DET ER EI SPENNENDE TID FRAMOVER NU JA.
FÅR HÅPE FREDAG DEN 13. BLIR LYKKEDAGEN DIN DA[:D]

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer som ruger, stell pent med deg selv nå

Jeg er også ruger og skal ta blodprøve fredag 13.06. Fikk satt inn ett egg på fredag som var.
Hvordan går det med deg nå? Jeg har vært veldig oppblåst og øm i magen, men det begynner å gi seg litt nå.

Jeg er helt utrolig oppblåst, og har hatt ganske vondt/ ømt i magen. Mannen spøker med at jeg ser gravid ut allerede, fordi magen er så oppblåst[:D] Glad for at du sier det går bedre nå - du ligger jo en dag foran meg, så da ser jeg frem til imorgen...

Tror du at du venter helt til fredagen med å teste? Det er den dagen jeg skal ta blodprøve hos legen, men har litt lyst til å snik-teste hjemme et par dager før.....

Jeg skal prøve å vente helt til fredag med å teste ja, dersom ikke mensen kommer før det. Er bortreist gjennom jobben neste uke, og har ikke lyst til å teste uten at mannen min er der.

hehe, fikk en skikkelig svettebye nå når jeg leste 27 egg ut.....

håper dette går veien for deg

lykke til med rugingen

Ja 27 ut var bra, men var jo ikke alle de som overlevde/ kunne brukes... men er veldig fornøyd. kanskje det spiller en rolle at det ikke er noe galt med meg, problemet ligger hos mannen, og jeg er bare 28 år?

Back
Topp