Ruger.....

jente80

Forelsket i forumet
[:)]Ja nå har jeg kommet meg hjem,i går fikk jeg satt inn et meget bra egg.Iallefall i følge legen,fikk 5 befruktet men kun et var bra.Åssen skal jeg klare meg frem til test dagen?Hvor tidlig kan en egentlig teste?

jeg veit ikke...er ikke komt dit enda..men vil bare ønske deg lykke til, stå på!
krysser alt jeg har for at dette super egget sette seg[:)]

Blir 14 spennende dager...! [:)] Får håpe de går fort unna for deg og at du får en positiv test
når de er over.

Hei og masse lykke til. Er selv gravid med prøverør. Termin i juni.
Du må ihvertfall vente til dag 10. Dvs dag 10 fra egginnsett. Jeg har aldri hørt om falske "positive" tester, men det er fryktelig leit med negative. Særlig hvis det viser seg to dager senere at den er positiv.
Så vent så lenge du kan, og tidligst dag 10, med morgenurin.

Tvi-tvi!

Takk for svar.Skal prøve å holde meg så lenge som mulig med å teste.Åssen var dere etter uttak og innsetting?Jeg sliter så med vond mage!

ORIGINAL: jente80

Takk for svar.Skal prøve å holde meg så lenge som mulig med å teste.Åssen var dere etter uttak og innsetting?Jeg sliter så med vond mage!

Jeg var veldig øm i magen etter uttaket. ganske lenge. Jeg var overstimulert så kan jo ha litt med det også å gjøre. Gikk jo skikkelig krokbøyd i mange dager[:D] Etter inntaket så var det ikke noe forskjell. Regner med ømheten fortsatt stammet fra overstimuleringen og uttaket.

LYKKE LYKKE til med testingen[;)]

Heia,takk for mange svar.nå er det 7 dager igjen til test.Har fått ordnet med tester,de ligge og vente[:)]Når er det egget egentlig fester seg? Jeg har egenlig lite symptomer,litt mage smerter i ny og ne,puppene har vært ømme hele tiden.De kan jeg såvidt komme borti,så synes jeg blod årene er så synlige på dem.Men det er vel all medikament jeg har gått på..

Back
Topp