Ruger :)

Prøver21

Lykkerus <3
Endelig ruger igjen :) alt har gått så fort denne gangen. Torsdag sist uke slo jeg ut på El test og fikk da beskjed om å komme til Haugesund på mandag. Opptining av egget gikk kjempe bra :) Så håper bare spiren holder seg der.
Men denne gang er jeg usikker på hva jeg skal gjøre å ikke gjøre. De andre gangene har jeg vert sm pga dårlig form etter sprøyene.
Fikk beskjed om å leve normalt, men leser så mye på nettet. Trener veldig mye men får meg liksom ikke til å trene nå... Hva gjør dere? Noen som har tips?
Spiser dere noe spesielt? Noe dere ikke spiser?

Så nå håper jeg at vi tester positivt den 24/8 :)

gratulere så langt som ruger :) håper du blir ruger lenge :)

etter min bakgrunn så gjør jeg minst mulig nå, tør ikke noe, så slapper av og prøve å nyte dagene...
oppfører meg på spisefronten som om jeg er gravid :)

men du ble ruger i dag og har testdag 24??? jeg ble ruger i går og har test dag 26...hm...
uansett kos deg i rugetiden :)

Jeg ble ruger i går jeg også ;) jeg trodde også at td skulle bli 26/8 men aner ikke hvorfor det ble 24... de gjør så mye forskjellig at jeg blir totalt forvirret! Å hva vil det si å leve normalt? ?
Kjekt at vi ligger nokså likt :) krysser fingrene for deg også :)

Jeg ble ruger idag og har testdato den 27.
Men jeg er "fire uker" allerede på torsdag i neste uke ;) men dette er grunnet egget mitt er 5 dager idag ♥

Masse lykke til :D
Spennende dette :)

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

Fikk du satt inn egg 4 dager etter positiv el test?
i Porsgrunn sa de til meg at hvis dag tre etter positiv test blir forsøket avbrutt..:(
hmmm får jeg positiv på torsdag skal jeg be på mine knær om de kan sette det in en dag etter planlagt:)

Ja i Haugesund fikk jeg beskjed om at helt 3dager etter positiv el test men i noen tilfeller dag 4-5. Jeg hadde naturlig fer så vet ikke om det er noe forskjell på det. Men veldig frustrerende når klinikkene ikke har samme prosedyrer! Håper du får satt inn egg :)

Noen av dere som trener noe mens dere ruger?

Gratulerer så mye som ruger:) Jeg tar folat, spiser som gravid, holder meg unna rått kjøtt, fisk og skalldyr osv.. Jeg er ikke sån super aktiv fra før av, men går fortsatt mine faste turer og prøver å leve som jeg ellers gjør!
Masse lykke til :D

Ja i Haugesund fikk jeg beskjed om at helt 3dager etter positiv el test men i noen tilfeller dag 4-5. Jeg hadde naturlig fer så vet ikke om det er noe forskjell på det. Men veldig frustrerende når klinikkene ikke har samme prosedyrer! Håper du får satt inn egg :)

Noen av dere som trener noe mens dere ruger?

har i naturlig syklus selv denne gangen så håper jeg kan spørre om dag 4 hvis det er nødvendig:)

har i naturlig syklus selv denne gangen så håper jeg kan spørre om dag 4 hvis det er nødvendig:)

Ja håper du får det vis det blir nødvendig :) Du får argumentere med at de gjør det på andre klinikker. Masse lykke til :)

Back
Topp