hegemw Forumet er livet 21 Des 2007 #1 ja da er jeg blitt ruger igjen, så bare krysse fingrene nå, 2 herlige egg blei satt inn
Emz mamma Elsker forumet 21 Des 2007 #2 ORIGINAL: Vugge Krysser alt jeg har for deg og dine to små! Gratulerer som ruger!! [;)]
K kate Gift med forumet 21 Des 2007 #3 Får svare deg her å.... Grattis som ruger, og masse masse lykke til[:)] Håper småtrolla klamrer seg fast. Vi skal jo i terminforum sammen[:)] Klemmer
Får svare deg her å.... Grattis som ruger, og masse masse lykke til[:)] Håper småtrolla klamrer seg fast. Vi skal jo i terminforum sammen[:)] Klemmer
hegemw Forumet er livet 21 Des 2007 #4 takk alle sammen, ja nå er det de 2 verste ukene igjen bare :) men heldigvis så er det jo jul så da skjer det jo noe også. ja kate vi skal i samme termin klubb :)
takk alle sammen, ja nå er det de 2 verste ukene igjen bare :) men heldigvis så er det jo jul så da skjer det jo noe også. ja kate vi skal i samme termin klubb :)
hegemw Forumet er livet 21 Des 2007 #6 jo det var veldig fint,nesing. er med på det jeg. takk for det, denne gangen skal det jammen gå bra :) godt det er jul så jeg virkelig får slappet av.
jo det var veldig fint,nesing. er med på det jeg. takk for det, denne gangen skal det jammen gå bra :) godt det er jul så jeg virkelig får slappet av.
hegemw Forumet er livet 21 Des 2007 #7 takk for det alle sammen, ja de 2 ukene her skal bli de beste i mitt liv :)