Ruger, men...

RedBushTea

Glad i forumet!
I dag var det insetting og jeg var så spent. Vi fikk beskjed på lørdagen at 6 egg ble befruktet og Jeg var ganske sikkert at det blir noen embryoer til frys også. Vi kom ditt og siden jeg var i ganske dårlig form tok de en UL. Det var litt væske i magen som forklarte hvorfor var jeg så dårlig. Da fikk vi beskjed at det blir en egg av toppkvalitet tilbakeført og når spurte vi om andre, fikk vi beskjed at enten utviklingen stoppet ved dag 2 eller var de ikke bra nok. :-( jeg var så skuffet, jeg prøvde veldig hardt å beholde tårene. 14 egg og bare en embryo. :-( Jeg ruger nå men har ikke et eneste håp og siden formen er så dårlig vil ikke engang tenke at jeg skal gjennom alt dette en gang til :-( :-( for en dårlig dag :-

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Last edited:
Gratulerer som ruger. Ikke gi opp håpet, det skal bare ett embryo til for å få ett barn !! For min del kom formen seg dagen etter innsett, håper det skjer med deg også. God bedring

Hvis det var et egg av toppkvalitet, så er det ingen grunn til ikke å ha håp! Lykke til, håper du føler deg bedre snart!

Vær positiv! Jeg opplevde også at det var mange egg ved uttak, men kun ett var godt nok tilslutt. Dette ble satt inn, og jammen ble det en positiv test... Selvfølgelig ønsket jeg også gode egg på frys. Men det viktigste var gullegget, som ble til lille jenten vår :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjedelig, men ett egg av bra kvalitet er jo supert! Jeg tok ut 16 egg sist og satt bare igjen med 2 egg av ganske dårlig kvalitet på dag tre. Satt inn begge to og har to friske 2-åringer i dag!
Det at du er litt overstimulert er ikke godt. Jeg var innlagt 2 uker på Haukeland sist pga overstimulering, og. Måtte til slutt tapp 5 liter ascites (væske fra magen) for at det skulle snu. Du blir nok ikke så dårlig. Fordelen er at overstimuleringen gir bedre forhold til egget for å feste seg :)
Bare følg med på vekten at den ikke stiger for mye og ta kontakt med sykehuset hvis du blir verre.
Jeg krysser alle fingrene for deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk alle sammen!! Jeg skal prøve å holde meg positiv og håpe at det fester seg. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Last edited:
forstår frustrasjonen... tok ut 13 egg her på mitt siste forsøk og bare 2 egg topp kvalitet, satt inn begge to så fikk ingen på frys...var kjempe skuffet over å ikke få noen "reserve"
men jeg er gravid nå :) og tenker ikke over at vi ikke har på frys,
kvalitet er bedre en kvantitet
ønsker deg masse lykke til, skal se det er GULLegget du trenger som du ruger på i 9måneder, klem

Det er nå man burde lære seg å høre på sine egne råd eller hva? :) Fikk bare ut ett egg, men du har jo ett egg som er befruktet og flott! Det er jo faktisk helt fantastisk!!:)

Takk! Jeg må bare vente og håpe at det fester seg :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Det er kun gullegget de jakter etter, så ikke gi opp håpet! Det er stor sannsynlighet for at gullegget er inni deg akkurat nå :)

Det er nok nettopp dette ene egget som er gullegget som gir deg en spire! Håper kroppen din kommer seg raskt etter lett overstimulering, men jeg må bare si at jeg synes det mange ganger er slik at de som har blitt nettopp det, overstimulert, ofte er de som også lykkes. Det trenger derfor overhodet ikke være negativt i det hele tatt ;).

Er i mye bedre humør allerede! Tusen takk alle sammen. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Det graver seg inn i dette øyeblikket:):) :)

Mye murring men ikke noe spesielt. Så krysser jeg fingrene :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Back
Topp