ruger ! Kostholdstilskudd?

Minnie

Betatt av forumet
Da er jeg endelig ruger for første gang !

Av 17 egg ble 9 befruktet . De er alle helt perfekte, fikk satt inn 1 egg og har fått hele 8 perfekte egg på frys!!! :D De skrøt hele tiden om hvor bra forsøket hadde gått, men for en eller annen grunn er jeg helt likegyldig på alt, føler ikke lykken før jeg kommer i den helt uvirkelige sceenen av å holde en positiv graviditetstest, er det flere som føler seg sånn?

Hvordan gjør dere det med kostholdstilskudd? Jeg har tidligere kjøpt en pakke for gravide( den gule med dama på som er reklamert overalt ) da jeg trodde jeg var gravid. Kan jeg starte på den nå eller?

TESTDATO : om 12 dager !! 24.09!

foressten. egget mitt var 4 delt . er det et bra utgangspunkt?

Så bra:) 4-delt er perfekt på dag 2 :) Gratulerer som ruger. Det er kun folat du trenger å ta :) så skal du heller spare den gule pakka di et par uker:)

Gratulerer så mye. Jeg satte inn 1 egg i går. Og føler det på akkuratt samme måte. Masse lykke til :) krysser for deg. Jeg tar bare folat.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer som ruger! Et utrolig bra resultat med så mange egg på frys. Wow! Jeg kjenner lykkefølelsen ved alle trinn som er overstått i prosessen - har jo opplevd mange nedturer, så jeg føler jeg må passe på å glede meg over hver eneste opptur;-) lykke til!

Gratulerer og masse lykke til! Synes absolutt du kan begynne med kosttilskudd, det er ikke for tidlig! Fikk tips på apoteket om at den hvite og den svarte tabletten ideelt sett ikke bør taes samtidig, så jeg pleier å ta en av dem og en av trantablettene om morgenen, og de siste to om kvelden.

Tusen takk alle sammen!

Jeg fikk råd fra soneterapauten jeg brukte under siste forsøk om å ta ekstra vitamin e og sink. Vitamin e skal være godt for blodet (i livmora). Husker ikke hva hun sa om sink, men det skulle også øke sjansen for å lykkes.

Lykke til med rugingen! Og så herlig med så mange på frys!! :-)

Jeg har blidt gravid på et 4-delt egg nå:) så JA det kan være gull:D

Jeg drakk 2 glass med Ananasjuice hver dag under rugetiden...ett på morgenen og ett ved kveldstid..kjerringråd :-)

Back
Topp