Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
3 dagen som ruger. Soo fare soo good. Håper eg da. Har ikke fått blødninger ivertfall å det er jo positivt?. Veldig spent på testdatoen som er den 12 feb. føler det er evigheter til.
Lange dager fra innsett til test ja om man får blødning så tidlig skyldes det i tilfelle bivirkninger av progesteron, noen får småblødninger av den uten at det betyr noe. Lykke til
Heisann! dette er mitt første innlegg her. Jeg er helt ny i gamet og er i gang med min først gang som ruger! Hadde innsetting på torsdag,(icsi forsøk pga mannens få svømmere) så er vel på min 5 rugedag. Spennende det jeg lurer på er ang symptomer. Jeg leser at mange som har hatt positiv test har masse symptomer som feks stikkininn magen, kvalme og ømme pupper. Jeg har ingen av disse symptomene. Og er svært nervøs for at det er et dårlig tegn! Kjenner etter hele tiden, etter symptomer men det eneste jeg har hatt et svake mensensmerter innimellom. Hva er deres erfaringer? Slitsom og spennende periode er det iallefall takk for svar
Heia. Det er min første rugeperiode også ,7 dagen som ruger. Vi holder også på med icis, samboeren min hadde ingen tegn til liv på vanlig spermprøve, Mn fant heldigvis på vevsprøve i testikklene.
Det er nok veldig forskjellig fra person til person, jeg har ikke noe kvalme. Men ømme pupper, litt stikkninger og svake menssmerter som kommer å går. Lykke til og håper svare hjalp deg litt.
Takk er veldig spennende. Når begynte dine symptomer å komme? når man regner ut hvilke rugedag man er på, teller den dagen man sitter inn eggene? Lykke til til dere å
Her har det gått hett, og da mener jeg HETT for seg i det siste!
Har vært så innmari sinna at det er rart at alle rundt meg fortsatt har puls:violent006
Ellers er det få symptomer å oppdrive egentlig. Tenker jo på hvor jeg er i prosessen, men er ikke like "oppslukt" som jeg har vært før. Er mye roligere. Tenker som så at det som skjer, det skjer det - så enkelt er det!
Håper bare det forrykende ampre humøret forsvinner
Heia, det her e også min første gang som ruger, test dato den 20, kommer til å bli lange dager, jeg har hatt veldig ømme bryst helt siden jeg starta med hormonen 2 uker siden, og e fortsatt øm etter egguttak, kjennes spesielt når jeg nys
Ja, det er en spennende tid. Jeg har testdato på tirsdag. Så håper den slår ut positivt . Jg har også ømme pupper ( mye forandringer med brystene ) . Små murringer/ mensen smerter har jg hatt siden lørdag... Syns det er litt skummelt , Mn det er ikke unormalt har jeg skjønt??
Ønsker dere masse lykke til! Man kan være gravid uten symptomer i det hele tatt, og man kan få negativ test med både ømme pupper, menssmerter og kvalme. Mitt råd er derfor å ikke lete etter symptomer. Dere kommer til å bli gale i hodet. På mitt første forsøk var jeg overbevist om at jeg var gravid, men det var bare reaksjon på lutinus. TVI TVI til dere alle!!
Jeg tar det ikke som en selvfølge at jg er gravid sjøl om jeg har de symptomene! Jeg er veldig klar over at det ikke trenger å være en graviditet! Så jeg er klar for både negativ test og positiv. Mn håper jo på positiv test, Mn det vil tia vise!