rugelista

wishingstar

Forelsket i forumet
Ja, nå er det bare å begynne å hake ut på rugelista etterhvert som folk blir gravide her inne. Var vel mklu 83 som var første tester... det det ble jo POSITIVT.... og slik skal det jo fortsette for alle oss andre også [:D]

oj....sorry!! Lillemæ var den som testa positivt ja[;)] men mklu skulle vel også teste i dag??? Venter i spenning og krysser fingre og tær!

AMEN! [:D]

Ja, er ikke lenge igjen nå..
Er på rugedag 7 i dag jeg, og den siste uka har faktisk gått ganske fort[:)]
Føler ikke jeg har noen spesielle symptomer enda, bortsett fra veldig ømme bryst, som mest sannsynlig er bivirkning av crinonen, og et par kviser som har dukka opp i går og i dag..
Ellers kjenner jeg ingenting..

dere andre da?? Har dere noen symptomer?

Er rugedag 1 den dagen man setter inne eller dagen etter? [8|] Satt inn den 14. så da er jeg enten på dag 6 eller 7 i dag... oj, tiden har jo igrunn gått veldig fort! Merker ingenting jeg. Litt ømme bryst jeg også, men det fikk jeg på slutten med puregon-sprøytene så det er nok pga medisinene. Har vært superkvalm siden jeg begynte med crinone for en uke siden, og det er fryktelig slitsomt, men sikkert også pga medisiner... Har ikke vært kvalm i dag da!![:D][:D]

Så nei, kjenner igrunn ingenting...

Var lillemæ som testet positivt, ikke mklu.

Masse lykke til rugere.
[:)][:)][:)]

Lykke til alle rugarar [:)][:)][:)] Her skal da bli baby-boom før sommaren [:D]

Legger igjen masse babystøv

Jeg satte inn 15.5., og kan heller ikke si jeg har noen symptomer.. Tidligere forsøk har jeg hatt ømme pupper, som har gitt seg jo nærmere mensen jeg har kommet (sånn pleier jeg å ha til vanlig også).. Nå har jeg ikke ømme pupper i det hele tatt.. Hadde litt murring/mensenvondt i går, men det er nok bare "innbildning" tror jeg..

Blir en spennende uke dette[:)]

Lykke til alle sammen[:)]

Har nok litt bivirkninger etter crinonen.... Er veldig trøtt av og til... også har jeg såre brystvorter.... ikke ømme bryst men det har jeg hatt siden stikkingen... ja også oppblåst mage, spesielt om kvelden. hehehe, så herrrlig med alle detaljene [;)]

Back
Topp