Rugedamer:)

_Sanne_

Blir kjent med forumet
Når er det dere skal teste? tester dere på dag 14 etter innsett eller våger dere før??? *førstegangsruger* :whacky024

jeg ruger som bare d! satte inn ett egg 8jan å skal teste på lørdag...meeen har alerede tatt to tester..neg:(
angre litt men klarte ikke å vente...går i håp om det var for tidlig....

Jeg hadde innsett 11 jan og tester på dag 14. Orker ikke ekstra skuffelser og synsinger. Har Testa tidlig også ved tidligere innsett, men for meg funker det best å vente til testdato. Vi er forskjellige :)

Jeg hadde innsett 9 januar og skal teste den 22. Tror ikke at jeg våger å teste før... :happy090

okey nei forstår d: har du noen symptomer da?
jeg er mye småkvalm,murringer, luft i magen, trøtt og endel vondt i rygg å i livmora.jeg bruker progynova og lutinus..men alt kan også ha sin naturlige forklarinh mtp symptomene si de er så "typiske"....

hestehoven: ja det beste er jo å bare faktisk vente...men er grusomt nå når det nerme seg testdag...føle det er lettere å slappe av i beg av innsett...har du noen symptom da?:)

Jeg har vært en god del kvalm de siste dagene, dette har skjedd ved hvert forsøk, alle har vært neative, så Crinonen og Progynovaen får skylden for det selv om det er enda verre denne gangen, men nå bruker jeg albyl og prednisolon i tillegg så sikkert derfor. Men ja... Det er gruuuuuuuuuuusomt å vente. Jeg føler det nesten sånn at jeg bare vil utsette testdatoen noenuker, bare for å kunne leve i dette bittelille håpet en liten stund til, før drømmene blir knust igjen.. Dette skal jo være siste forsøket...

jeg har ingen symptomer... :/ blir spennende dette! Håper vi alle får en positiv test! :happy093

Innsett 12.01, og tror det blir testing på onsdag i neste uke (23.01). Mannen drar på jobb på ettermiddagen å blir borte ei uke, så vi ville være sammen når vi skal teste. :)

Jeg hadde innsett 11 jan. Gleder meg sykt til å teste, men er likevell der etter mange år med skuffelser at jeg bare vil leve i håpet. det er jo tross alt ett lite frø der inne nå... Er det ikke slik at pregnyl eller andre eggløsningssprøyter kan gi falsk positiv?

Stemmer at eggløsningssprøytene gir falsk positiv graviditetstest i ca ti dager etter den ble satt :)

da ble d pos test idag! ååå håper for dere og at dere også får de nydelige to blå strekene!
eg e på rugedag ti men dette er fryseforsøk så da har jeg ike tatt sprøyta! men ja det stemer..men etter ti dager så er medisinen ute av kroppen! masse lykke te damer! ha håpet! jeg har blitt gravid på første forsøk ved fersk innset og ble nå gravid ijen ved første frys! så det går an:)

Det stemmer at el-sprøyta kan gi postiv test i 10 dager, ja. Jeg har kun testa kvelden før ved det første ivf-forsøket og på testdatoen den andre gangen. Når jeg hadde første inseminasjon, testa jeg før tiden og fikk positiv test. Det var etter el-sprøyta var ute. Så hadde nok en kjemisk den gangen. Orker ikke synse og stresse med å teste tidligere, selvom det er veldig vanskelig å la vær.

Dag 6 i dag, og jeg er i fæl form! Kvalm halve dagen, stikking i magen og ett (!?) vondt bryst!

Måtte dagene går fort, er lei av å vente. :p

I dag har jeg bare gått å venta på mensen, har hatt skikkelige mensmurringer, så ble en dårlig dag idag. Er bare på rugedag 8, så er enda noen dager igjen!:)

Har hatt noen skikkelige murringer jeg også, så håpet er ikke stort her i gården! Men krysser fingre og tær for alle andre som venter:)

Murringen trenger absolutt ikke bety noe negativt Sanne :) nærmer seg testdag, jeg hadde og innsett 11 jan. Skrekk og gru,har bare lyst til å fortsette med medisinenen og al være å test, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å takle nok en nedtur

Back
Topp