Rugedager 7 og ingen symptom :(

Kylina

Blir kjent med forumet
Min Første IVF og har insett ett egg. Det rugedag 7 i dag .. men Jeg har ingen spotting. Etter inset jeg har litt cramping og vodt for 2-3 dager. Men nå det er ingen vondt:(
Jeg er litt redd for å tenke at jeg ikke er gravid:smiley-angry017 fordi jeg hørte normalt alle har symptomer.
Er det noen som ikke har spotting, men fikk positive test eller gravid?

Tror ikke du trenger å bekymre deg for det.. Jeg har ikke spottet en eneste gang, og er nå 5+3.
Jeg kjente heller ingen symptomer før jeg fikk vite at testen var positiv på rugedag 14:)
Alle er forskjellige, og alle reagerer ulikt. Tror ikke det er bra å kjenne etter for mye heller:)

Tussen takk ingvill_n , jeg føler bra å høre din erfaring. Jeg prøver å bli helt rolig og ha en middag med manen min og se på noen flim men tiden går så sagt :(
Masse lykke til til deg for å test a i mora :)

Jeg tror ikke det er vanlig å kjenne noe så tidlig, vi som prøver på denne måten kjenner nok ekstra godt etter ;-) jeg har heller ikke opplevd spotting, men denne gangen ble jeg kvalm på dag 6. Det er like vanlig å kjenne noe som ikke å kjenne noe, men forstår godt at du vil ha tegn på at du er gravid. Krysser fingrene for deg, lykke til videre!

@Mannehanne, jepp du er riktig, det er kansje litt tidllig å se noen symptomer.. men jeg var ikke i stand til å kontrollere mitt hjerte!:gen045
takk for å hjelpe meg å tenke positive:smiley-angelic003

Jeg fikk positiv test på rugedag 9. Ingen spotting.. kvalmen kom på rugedag 10 og vonde bryst på rugedag 12

Min Første IVF og har insett ett egg. Det rugedag 7 i dag .. men Jeg har ingen spotting. Etter inset jeg har litt cramping og vodt for 2-3 dager. Men nå det er ingen vondt:(
Jeg er litt redd for å tenke at jeg ikke er gravid:smiley-angry017 fordi jeg hørte normalt alle har symptomer.
Er det noen som ikke har spotting, men fikk positive test eller gravid?

Jeg hadde ingen symtomer før rugedag 12-13 tror jeg det var! ;) Fortsatt håp altså! :)

tussen takk one million og st1gal, det jeg se håp. Klem till dete , jeg må vente til min testedag.
Klem :)

Senk skuldrene og forsøk å la tankene vandre til andre ting, selv om det egentlig er umulig. Noen har mange symptomer, men er IKKE gravide. Andre har ingen, men ER gravide. I tillegg har man dem midt i mellom ;). Alt er normalt i denne prosessen. Spottet aldri i det forsøket jeg ble gravid og det er generelt ikke noe symptom å gå utifra uansett.

Lykke til med den neste uken frem til testdag! Krysser fingrene for at du får deg en super overraskelse! :)

Lykke til med den neste uken frem til testdag! Krysser fingrene for at du får deg en super overraskelse! :)
Jepp, jeg prøver det nā og jeg håper for en positive test neste uke. Etter så mange melding fra fine kvinner her, det hjelper mye å stå positive. Takk knerten07:smiley-angelic003

Back
Topp