Rugedagboka til Follo_feb2015

Follo

Glad i forumet
Junibarna 2015
Maiblomstene 2017
Jeg må ha et sted å få utløp for alle mine tanker om graviditeten, så derfor er det nok lurt å opprette en egen dagbok så man ikke spammer alle andres dagbøker ;)

Kort om meg:
27 år
Vært samboer i 3 år, vi eier eget hus (i Follo, derav nicket)
Jobber som sivilingeniør til daglig i et mannsdominert yrke, begynte å jobbe etter studier i fjor høst.
Vi henter valp i midten av juni, så her blir det mye familieforøkelse på kort tid.

I går testet jeg positivt for første gang, i vår første prøveperiode! :schoked025
Var 10 dpo i går, og man kunne skimte en strek på begge testene som jeg tok.

I dag er jeg 3+4, og jeg håper spira holder seg inne til levering ca 8. februar :)
Symptomer så langt: mensmurringer, uggenhet, vært veldig varm og samboeren har ikke fått lov å ta på meg

Velkommen hit!
 
Gratulerer med positiv test! Kjekt at det begynner å komme flere folk her inne. Har selv bare vært her noen dager, men å gå fra fullt liv på Før svangerskapet, til et ganske tomt terminforum, var veldig rart...

Hvilken hunderase er valpen deres? Den blir vel generalprøven, den :p
 
Vi hentet ny valp i påske:) legg ut bilde av testene her så vi kan følge hehe alltid kjekt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir en dansk svensk gårdshund på oss. Vi var og besøkte dem for noen uker siden da de var 3 uker gamle. Sååå fine!

10 dpo (veldig svak strek)
2014-05-25 08.24.50.jpg



11 dpo (en med sterk og en med svak strek)

Skjermbilde.PNG
 
Her er dagens tester 12 dpo

Skjermbilde2.PNG

Den grønne er samme typen som jeg testet positivt med 10 dpo, men streken er fremdeles veldig svak. Den blå er strimmeltest fra billigetester. Den er vel kanskje litt sterkere enn den jeg tok i går?

Uansett blir det digital med ukeindikator i morgen tror jeg, hvis jeg da ikke venter til torsdag når jeg er 14 dpo ;)
 
Jeg er syk og derfor hjemme fra jobb i dag. Fikk nettopp med meg Fødeavdelingen på tv, synes sånne ting er spennende, og spesielt nå som det er aktuelt for min egen del også ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I dag var det duket for å ta CB digital med ukeindikator :love7

2ez1she.jpg
 
Jeg har fått nytt symptom:
Ømme/vonde brystvorter

Jippi! :p
 
Jeg har fått nytt symptom:
Ømme/vonde brystvorter

Jippi! :p
Det har eg og fått hehe hadde ikke det når eg gikk med gutt ungen men di vett vel at nå skal di få gjennomgå om 8mnd:) hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trøtt! Sov godt i natt, sikkert 9-10 timer til sammen, men jeg går allikevel rundt i en søvnig døs.... Gruer meg til å stå opp tidlig og klare å fungere på jobb i morgen...
 
Heldige deg:) eg våknet kl 00:30 for og gå på do og kl 05:00 for at guttungen ville opp:/ trøtt.....
 
I natt sov jeg ikke så godt, ble kanskje 5 urolige timer på øyet, og nå begynner jeg å merke kvalmen komme også. Har måttet småspise hele tiden i dag. Håper det går bedre utover dagen.
 
Nå er både time hos fastlegen og til tidlig ultralyd bestilt i uke 12. Bare 7 uker igjen ;)
 
Så moro! Lagde dette brukernavnet for å kanskje komme i kontakt med noen i samme området. Er du også med i Februar-gjengen?
 
Jeg overlevde avdelingens sommeravslutning i går, uten at noen bemerket at jeg ikke drakk alkohol :D

I dag begynner visst hjertet å slå <3
 
Det var bra! Jaggu ikke lett å skjule svangerskapet i forhold til alkohol! Ja, tenk at hjerte begynner å slå denne uken, jeg vil på tidlig ultralyd! Skal du? :)
 
Back
Topp