Rugedag

Mozzarella

Elsker forumet
Har dere sånne dager? Søndager bruker å være dagen der jeg har mest energi, men i dag vil jeg bare sove og spise! Spiser alt jeg kommer over og med korte intervaller, mens jeg ligger på sofaen under pleddet. Bare jeg står så svir det i beina og kynnerne hagler. Har det sånn med jevne mellomrom, kaller det for rugedager :rolleyes:
 
Har en skikkelig rugedag i dag jeg også. Er forsatt i pysjamasen :D ligger på sofaen med tv på og spiser. Har vasket klær i dag men ellers bare ligget her :p hatt 2 kynner i dag.
 
Absolutt:p men pleier å komme når jeg har jobbet mye. Er fortsatt ganske sliten i dag etter uken som var. Har ikke kynnere, greit nok:p det er nok kroppen som sier fra:)
 
Hverdager! Gleder meg helt villt til mandag i morgen, skal bare ligge på sofaen.
 
Samme her.

Idag har jeg spist, sovet, spist..føler meg heeelt ødelagt. Trøtt, sløv og bare skikkelig utav det. Var på vafler hos bestefar med hele gjengen og satt kun å zooma ut, sovna med engang jeg kom hjem til sambo vekket meg med middag.. Så ligget på sofaen siden :p hatt litt kynnere om jeg står..usikker på hvor mange men heldigvis ikke så kraftige.
 
Ah, ja. Mistenker jeg er sliten for jeg klarer enda ikke å se (etter 2 timer søvn) hvordan jeg skal klare å komme meg på jobb i morgen :p Tror jeg rett og slett må dytte alt av planer/husarbeid til side å legge meg når frøkna i huset går i seng.

Har spist ufint mye i dag, fant en kvikk lunsj i ste som var borte før jeg rakk sofaen :hilarious: Haha, helt vilt.
 
Rugedag et par ganger i uka her :p
 
En slik dag her også, har ikke gjort annet enn å spise og sløve... Og jeg er fremdeles sulten og sliten, så skal lage et smørbrød når jeg kommer meg opp av sofaen igjen.
 
Her er en typisk rugedag. Våknet sent, spiste appelsin som mannen hadde skåret opp på forhånd, badet lenge i badekaret, og gikk rett og la meg igjen. Sto opp for å spise deilig middag som mannen har laget <3 og nå ligger jeg på sofaen og sjekker ut baby wraps og carriers.
 
Har dere sånne dager? Søndager bruker å være dagen der jeg har mest energi, men i dag vil jeg bare sove og spise! Spiser alt jeg kommer over og med korte intervaller, mens jeg ligger på sofaen under pleddet. Bare jeg står så svir det i beina og kynnerne hagler. Har det sånn med jevne mellomrom, kaller det for rugedager :rolleyes:

Hihi så søtt! Liker oppfinnelsen! Jeg har rugedag hver søndag og :D
 
Rugedager er både lov og nødvendig. Har det gjerne ikke hele dagen men i går sluknet jeg totalt da mannen sto opp, var totalt i koma for var sliten både i hodet og magen.
 
Har noen sånne dager iblant ja. Jeg syns det er greit å bare slappe av en dag og kose meg med mat og mann ^_^
 
Back
Topp