Rugedag 9..

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Da var jeg på rd 9, sist IVF forsøk fikk jeg positiv test på denne dagen, testen idag derimot var blenda hvit :(
nå føler jeg jo alt håp er borte, og at fryseegget mitt ikke har festa seg :( Jeg har heller ingen symptomer, og føler liksom bare på kroppen at det ikke klaffet denne gangen..
MEN så tenker jeg at kanskje kanskje, så har det festa seg mye senere enn det gjorde sist, for det går vel an??
Noen som har vært gravid flere ganger og testa positivt både sent og tidlig eller ? Så kanskje kan gi meg ett lite håp om at det blir en 2014 baby på meg :)

Alle svangerskap er forskjellige. Det at testen er blenda i dag selv om den ble positiv "idag" sist betyr ingen verdens ting :) kanskje hcg rett og slett stiger sent denne gangen i forhold til sist? Mulighetene er mange! Ikke gi opp håpet enda, selv om jeg vet det er vanskelig. Stor klem fra meg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist gang du ble gravid var det med ferskt egg, sant? Fryseegga kan være litt tregere , håpet er ikke ute :)

Har ennå ikke testet, og kommer ikke til å ta en test før morgen på testdagen. Bare frustrerende å teste tidligere ;P

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Har ennå ikke testet, og kommer ikke til å ta en test før morgen på testdagen. Bare frustrerende å teste tidligere ;P

så flink du er :) Jeg er jo skikkelig testoman, hadde vært mer pining og latt være å teste enn å teste :) haha..

Hihi kan veldig godt forstå deg ;) håper det bare er for tidlig for deg ennå, at testen snart lyser mot deg, og meg hihi :D

Jeg er en liten testoman fikk blendahvite tester fra RD 8 til RD 13! Èn av dem med svaaaak strek. Strekene fortsatte å være svake og jeg testet ikke skikkelig sterk test før RD 18 :) Så IKKE gi opp håpet! x'er det som x'es kan <3

Jeg er en liten testoman fikk blendahvite tester fra RD 8 til RD 13! Èn av dem med svaaaak strek. Strekene fortsatte å være svake og jeg testet ikke skikkelig sterk test før RD 18 :) Så IKKE gi opp håpet! x'er det som x'es kan <3

Kjekk lesing ❤️

Sent from my iPhone using Tapatalk

jeg tror hvert eneste svangerskap er forskjellig...for med datteren min testet jeg veldig sent posititv ...minst en uke etter ikm. denne gangen super svakt på rugedag 11. Så tror det er forskjelllig når den fester seg og da blir jo streken forskjellig fra gang til gang. Ikke gi opp håpet ;) masse håp enda!!!!

Fremdeles blendahvite tester ja, rd 11 idag :(
Delira, så kjekk lesing, nå fikk jeg jo ett lite ekstra håp <3

Hadde visst rett, testedag idag og negativ test :(
Har ikke fått tr enda, men regner med jeg ikke får den så lenge jeg går på progynova??

Åh, nei! Så utrolig vondt... Føler så med deg, og sender over en stor, god klem - og positive tanker.. Husk å ta vare på deg selv nå, det er viktig å kjenne å sorgen før man går videre. Klem, klem.

Hadde visst rett, testedag idag og negativ test :(
Har ikke fått tr enda, men regner med jeg ikke får den så lenge jeg går på progynova??
Uff, det var leit å høre:( Kjenner den følelsen og den er ikke god. Hvilket forsøk var dette? Neste gang går det:):)

Uff, dette var trist lesning. Signerer Hermine, husk å ta vare på deg selv.

Masse lykke til videre. Stor klem fra meg.

Back
Topp