Rugedag 8 og mensen

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei ,
Jeg er på rugedag 8, og det virker som mensen er på vei. Har alle symptomer i tilleg begynte å få små blødninger .
Så vet ikke hva som foregår i kroppen . Men skal ikke teste før neste uke .

Det jeg lurer på om noen vet skal jeg bare forsette med lutinus selv om mensen kommer for fullt eller skal en helst slutte !?

Du skal ikke slutte med lutinus før evt klinikken din sier det er greit. Du kan blø selv om spiren sitter også. Har du tatt noen hjemmetest? Ville ringt og snakket med dem.

Du skal ikke slutte med lutinus før evt klinikken din sier det er greit. Du kan blø selv om spiren sitter også. Har du tatt noen hjemmetest? Ville ringt og snakket med dem.
Tatt en billig test i går kveld og virket som skygge . Tok en annen test i dag var helt blankt .
Har fått skikkelig dårlig følelse i dag , kjenner er helt nedfor .

Tatt en billig test i går kveld og virket som skygge . Tok en annen test i dag var helt blankt .
Har fått skikkelig dårlig følelse i dag , kjenner er helt nedfor .
Skjønner deg godt det er vanskelig å være positiv, men jeg har alltid fått beskjed om å fortsette med medisinene fram til det er hevet over enhver tvil at det er negativt. Sender deg en stor klem!

Skjønner deg godt det er vanskelig å være positiv, men jeg har alltid fått beskjed om å fortsette med medisinene fram til det er hevet over enhver tvil at det er negativt. Sender deg en stor klem!
Signerer denne. Jeg har og fått beskjed om å fortsette... Har du fått mensen eller bare føler du den er på vei? For å føle at den er på vei har jeg gjort begge gangene jeg ble gravid ;-) Det er ennå tidlig og håp <3 Ventetiden er det verste med alt, håper du snart får et positivt svar <3

Signerer denne. Jeg har og fått beskjed om å fortsette... Har du fått mensen eller bare føler du den er på vei? For å føle at den er på vei har jeg gjort begge gangene jeg ble gravid ;-) Det er ennå tidlig og håp <3 Ventetiden er det verste med alt, håper du snart får et positivt svar <3
Sendte meil til sykehuset , de sa skal forsette med lutinus .
Har begynte å få smått , pleier å ha sånt første dagen . Og har helt like symptomer som jeg pleier å ha. Men prøver å tenke positivt , er halveis i rugetiden så mirakel kan skje :)

Jeg krysser fingrene for deg <3 Berg og dalbanen med følelser er vanskelig, men plutselig står du der overrasket med en positiv test i hånden <3

Sendte meil til sykehuset , de sa skal forsette med lutinus .
Har begynte å få smått , pleier å ha sånt første dagen . Og har helt like symptomer som jeg pleier å ha. Men prøver å tenke positivt , er halveis i rugetiden så mirakel kan skje :)
Lutinus kan gi samme symptomer. Håper det bare er en uskyldig blødning. Noen blør jo mer eller mindre hele svangerskapet.

Jeg krysser fingrene for deg <3 Berg og dalbanen med følelser er vanskelig, men plutselig står du der overrasket med en positiv test i hånden <3
Så enig med deg, der her er skikkelig dalbane med følelser . Plutselig føler alt er bra neste sekunde helt nedfor .
Men må tenke positivt til det motsatte er bevist

Hvis du bare føler mensen kommer så er det håp,
Jeg fikk mensen for fult etter å ha vært ruger kun en uke..men det var på fryseforsøk i naturlig syklus.
Krysser alt for deg...

Lutinus kan gjøre at du blør litt, kan være at du har skrapa litt når du satt den inn eller så kan du ha festeblødning. Altså når egget fester sæ så blør du litt og d bruker å komme rundt ei uke etter innsett.. Så all del ikke stop ☺

Back
Topp