RUGEDAG 7=)) OPPDATERING-JENTER=))

Cizza03

Forumet er livet
[:)]spent på testen...jeg prøver å ikke sitte hjemme, og prøver å finne på noe når jeg ikke er på jobb...for jeg tenker så mye på denne RUGINGEN...puppene blir bare mer og mer øm...så vidt jeg kan ligge på magen å sove..hehe...ELSKER DET...HEHE[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Og så har jeg en kvalmende smak i munnen...har vært 2 dager med pause m den kvalmen,men den kom tilbake...så tror nokk jeg brygger på noe ja...[;)]
Bare håper så inderlig at julegaven blir oppfylt i år[;)][;)][;)][;)][;)][;)] weeee[:D]

lykke til [:D][:D][:D]

Dette er kjempe spennande! Håpa virkelig da e årets julegave du brygger på[;)][:D]

Superspennande det her Cizza[;)]
håper det ender i positiv test!![:D]

Takk jenter[:)][:)][:)][:)]
æ e sååå spent...hiihi...men tørr ikke å teste før testdag nei..hehe[:)]
oioioi...så spennende...[:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

så hælig dere er som støtter opp her[;)]
ja håper og håper at dette ender i pos test...åååååååååå[;)]
hehe...bynner å få et sug oxo,men vet ikke på hva enda...men det kiler i magen i allefall...hihi[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
men ikke alt som frister siden jeg har den kvalmen i munnen....hahaha[:D][:D][:D][:D][:D]

OIOIOI.....OIOIOI...dette er spennende og håpet er stort...hihihi[:D][:D][:D][:D]

Sååå spennende!!! Har du tenkt å vente til test datoen eller har du tenkt å teste deg før? Jeg hadde lignende symptomer som deg og testet positivt 12 rugedag!!! Lykke til skal krysse det som krysses kan for at dette skal gå bra!!!![;)][;)]

ORIGINAL: [miss]

Håper virkelig du brygger på noe ja[;)] og at det ikke går over før etter 9 mnd[;)]
spennende dager dette[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Dette er kjempe spennande! Håpa virkelig da e årets julegave du brygger på[;)][:D]

helt enig[:D] Lykke lykke til!

så godt med masse støtte jenter[:)][:)]
men tror ikke jeg kommer til å teste før test dato...har testene klare,og skal teste i uringlass med en billig test og en digital for å være på den sikre siden...er redd for det som skjedde med min SA...håper bare så inderlig at vi kan få vår julegave oppfylt i år[;)]  

RUGEDAG 8....ååååå jeg er så spent altså...hihi[;)]
håper-håper-håper-håper.....

Rugedag 8 jeg håper at egget har festet seg nå, eller at det er i full gang med det, lykke til snuppa[:)]

takk vennen[:)] er på rugedag 11 nå[;)][;)][;)]

puppene blir bare større og mer ømme,vondt i de nå...hehe[:D][:D][:D][:D]
så ser det ut som jeg har lagt på meg rundt magen,buksa som var litt stor før er litt mer enn passe nå...og jeg spydde opp frokosten både idag og igår...idag var formen dårlig frem til i 18-tiden...off...ser ut som jeg får kvalmen igjen...hehe[:D][:D] 
men det gjør ingenting så lenge jeg får pos test....
ååååååå....jeg er så spent azza[:D][:D][:D]

Utrulig spent her no [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Utrulig spent her no [:D][:D][:D][:D]

samme her[:D]

Rugedag 12.....[:D][:D][:D]
formen blir ikke akkurat bedre...spent jeg og altså[:D][:D] hihi[:D][:D]

Rugedag 14...
imorgen er det testdato og jeg er kjempespent...hihi[;)][;)][;)][;)]
oioioi....jenter...er så spent altså...hehe[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp