Rugedag 6-7 (11/12 dpo) tint blasto

Madde_

Andre møte med forumet
Hei dere,

fikk satt inn 2 blasto egg naturlig syklus 17.03..
Igår og idag har jeg fått små små blødninger med endel timer imellom.
Skal ta blodprøve imorgen.

Tok billig strimmel test idag tidlig, som var negativ.

Noen med erfaringer rundt dette?

Blir så motløs..

På forhånd takk for svar ❤️
 
Hvorfor skal du ta blodprøve så tidlig? Jeg vil ikke tro at du kan teste positivt så tidlig ved urin ihvertfall.

Jeg har selv akkurat tatt blodprøve etter frys i naturlig syklus. Men her var det 14 dager etter transfer.

Kan du ha hatt festeblødning?

Lykke til, ikke gi opp. Det er for tidlig
 
Hvorfor skal du ta blodprøve så tidlig? Jeg vil ikke tro at du kan teste positivt så tidlig ved urin ihvertfall.

Jeg har selv akkurat tatt blodprøve etter frys i naturlig syklus. Men her var det 14 dager etter transfer.

Kan du ha hatt festeblødning?

Lykke til, ikke gi opp. Det er for tidlig


Takk ❤️ Prøver å holde motet oppe.. Blir usikker på alt, om det ene blasto kan ha blødd ut, om det kan være festeblødn osv.. Aner ikke.

Fikk blodprøve ark med meg fra Oslo, test dato 26.03.. Kan det være pga det var 5 dagers blasto?

Takk for positive ord, krysser alt jeg har for at du har rett! Tiden etter innsett er laaaang..

Håper du får positivt svar på din prøve, lykke til ❤️
 
Jeg fikk inn fryste blasto, og tok første blodprøve etter 14 dagers rugetid. Da var hcg 566, så håper den stiger flott til neste prøve Ble gravid i forrige forsøk etter overstimulering og innleggelse på sykehus, men mistet i uke 8. Synes derfor vi fortjener full klaff nå!! Jeg har fått hcg støtte nå, så derfor må man ta to prøver og se den reelle stigningen.

Jeg har en datter fra før, og da blødde jeg litt friskt blod dagen før blodprøven.

Jeg har ikke hørt om noen som tar blodprøve så tidlig som deg, men det er sikkert en mening med det. Tror ikke jeg hadde testet positivt på urin så tidlig, men blodprøver er mere sikkert.

Lykke til. Blir spennende å høre hvordan det går med deg
 
Back
Topp