Rugedag 5

Kanskje snart?

Elsker forumet
Og har begynt aa faa menslignende ubehag og ubehag i ryggen[8|]
Har ikke hatt det ved tidligere forsoek, kun hatt litt murring og "bobling"
Haaper saa klart det er positivt, men blir saann i tvil.. Vet ikke om jeg orker flere forsoek etter dette jeg [&o] . Gubben har hvertfall ikke lyst aa gaa igjennom dette igjen...
*SUKK* ... Dagens sytetraad fra meg [8|]

håper dette er supre symptomer...håper spira klprer seg fast og blir værende der i 9 mnd.. det fortjener du!!

blir spennende dette her!!RUG I VEI!!

Jeg har også ubehag og murringer. Vet ikke helt hvilken rugedag jeg er på siden satt inn egg på mandag. Hjelp? Jeg har tenkt befruktning var på lørdag og skal jo i teorien være på ruge dag 5 nå.

Idag er det skikkelig intens ubehag og stikkinger. Nesten så jeg vurderer å dra hjem fra jobb og helelr legge meg ned på sofaen. [&:]

God bedring Kanskje snart? [:)]

ORIGINAL: 11Giggs

Jeg har også ubehag og murringer. Vet ikke helt hvilken rugedag jeg er på siden satt inn egg på mandag. Hjelp? Jeg har tenkt befruktning var på lørdag og skal jo i teorien være på ruge dag 5 nå.

Idag er det skikkelig intens ubehag og stikkinger. Nesten så jeg vurderer å dra hjem fra jobb og helelr legge meg ned på sofaen. [&:]

Takk Alle sammen.

11Giggs,

vet ikke hvordan de andre teller, men du er jo ikke ruger foer egget er satt inn?? [:)]

ORIGINAL: Kanskje snart?

ORIGINAL: 11Giggs

Takk Alle sammen.

11Giggs,

vet ikke hvordan de andre teller, men du er jo ikke ruger foer egget er satt inn?? [:)]

Fikk heldigvis fasiten i min egen tråd [8D] he he måtte nesten få klarhet i det [;)]

Back
Topp