Rugedag 5(allerede)

Gjørdis

Glad i forumet
Synes tiden går kjempefort nå om dagene, og bra er jo det da[;)]
Er jo allerede kommet til rugedag 5, og om litt over en uke kan jeg begynne å snikteste.

Har vært veldig oppblåst i magen siden innsetting, og hatt litt murring også, andre som har hatt det på samme måten?

Kan ikke huske at det var slik de to andre gangen etter innsetting, så jeg håper at det er positive tegn

Vil bare ønske deg masse lykke til de neste dagene! Håper du kan komme med en kjempe god nyhet om noen dager! [:)] Jeg har aldri vært gravid, og aldri vært ruger og kan dessverre ikke svare deg, håper noen andre kan!

Så gøy at du synest tida går fort[:)] Eg e på dag 8 og synest det går saaaaakte. Har og murringar og håpe da e eit godt tegn

Korti ska du begynna å sniktesta? Eg e veldig frista, men skal ha med mannen på det. Han er veldig skeptisk til å testa for tidlig.

Håpa da e nåken små spire som kosar seg i magane våres no[;)]

Vil bare ønske deg lykke til og håper du får 2 fiiiine blå streker[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så gøy at du synest tida går fort[:)] Eg e på dag 8 og synest det går saaaaakte. Har og murringar og håpe da e eit godt tegn

Korti ska du begynna å sniktesta? Eg e veldig frista, men skal ha med mannen på det. Han er veldig skeptisk til å testa for tidlig.

Tror jeg kansje vil ta en test før neste helg, kansje neste fredag, da er det gått to uker siden innsetting[:)]

min første ivf var eg skikkelig oppblåst og hadde mye vondt, ikke fullt så gale sist gang,men var oppblåst og var litt ømm

fint at du syntes dagene går fort,det er jo kjempe bra[:D]

Ohh Lykke til :) Jeg har ikke fått igjen buksene mine siden innsetting så oppblåst er vel ordet :) Hadde fryktelig mye luft og :) Men vanskelig å si noe annet en LYKKE TIL OG HÅPER PÅ POSITIV TEST FOR DEG OG ALLE ANDRE SOM ER I RUGE TIDEN OG DE SOM KOMMER DIT :) :) :)
Det er lys i tunnelen........

Jeg var veldig oppblåst etter innsetting. Særlig rundt rugedag 5-7 mener jeg å huske. Så virkelig gravid ut da, for magen stod ut som en ballong. Murringer hadde jeg også mye av. Håper virkelig det er et godt tegn for deg at du føler deg oppblåst

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: vestlandsjento

Tror jeg kansje vil ta en test før neste helg, kansje neste fredag, da er det gått to uker siden innsetting[:)]

To veker etter innsetting er vel ikkje sniktesting[;)] Men dei venter lenge på klininkken din. Eg sniktesta i dag og fekk ein svaaaak strek. Håpa den blir sterkare no. Er litt tidlig ute med å testa, men da var så fristande[;)][8D]

Du er kjempe flink visst du greier å venta, for då er resultatet mykje sikrare[:)][:)][:)]

ååååå.... dette er spennde asså... Ønsker deg masse lykke til.... håper du har en posetiv test når jeg blir fru neste uke[:D]

Syns tiden går kjempesent eg[8|]
er jo så lenge til testdato.....

er ikke oppblåst imagen her, og bare litt murring....

ønsker deg kjempe masse lykke til[:)][:)]jeg har hørt det er positivt hvis en er oppblåst og har litt murringer[;)]

ORIGINAL: litjpi

ORIGINAL: litjpi

Sign[;)]

Så gøy at du synes at tiden går fort!!! Jeg er kommet til rugedag 10!! Jeg har også hatt veldig oppblåst mage. Nå i det siste har jeg hatt stikkning i den ene eggstokken samt murringer. Er ikke sikker på om dette er et godt teign eller ikke, siden det er vårt første forsøk. Lykke til videre med ruge dagene[;)].

Back
Topp