Rugedag 13....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da er menssmertene kommet til meg.... Men vet dere, jeg tar det som et godt tegn... TR er ikke å se og smertene mine pleier ALLTID å komme rett ETTER TR kommer.... Så nå klarer jeg ikke å slutte å glise her[:)][:)][:)] Fare for at jeg går på en smell her, men positiv til det motsatte er bevist[:D][:D][:D]

[hr]

Fortsatt ingen TR å se[:)][:)][:)]

Jeg hadde også masse mensmurringer både i går og i dag, jeg bruker heller aldri å få mensvondt før etter jeg har fått tr[:)]

for at kommer etter i juli2010 forumet[:D][:D]

ORIGINAL: miss25

Jeg hadde også masse mensmurringer både i går og i dag, jeg bruker heller aldri å få mensvondt før etter jeg har fått tr[:)]

Jepp jeg kommer inn på torsdag[8D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

ORIGINAL: miss25

Jepp jeg kommer inn på torsdag[8D][:D]

Flott[:)]

ORIGINAL: *Lykke år 2011*

sååå spennende[:D][:D] krysser alt jeg kan krysse for deg [:D][:D] håper på at et mirakel gror fast der i 9 mnd[:D]

Takk[:)] Håper på det jeg og[:)][:)][:)]

Så spennende, Randålf!!! [:)][:)][:)]
Jeg har også hatt masse mensmurringer de siste dagene.. Tror det er babyboom på vei nå! [:D] Håper vi er like heldige som miss25! [;)]

Dette syns jeg vi skal tolke som et godt tegn snuppa [;)] Nå blir det en skikkelig babyboom her inne tror jeg, og da er jo du selvsagt med på den [;)]

Ååååå så spennende[:)]
Krysser fingrene for positiv test på torsdagen, masse lykke til.

må bare få si en ting til deg Randålf, er så imponert av humøret ditt[:D][:D][:D]du er altid så positiv[:D][:D][:D]masse lykke til når du skal teste[:D][:D]

ORIGINAL: *Lykke år 2011*

sååå spennende[:D][:D] krysser alt jeg kan krysse for deg [:D][:D] håper på at et mirakel gror fast der i 9 mnd[:D]

åååhh, så utrolig herlig!!!!!!!
dette var virkelig gullegget, det er jeg sikker på [:D]

Så spennende snuppa!!![:)] Det høres jo positivt ut så langt, krysser fingrene for positiv test på torsdag!

ORIGINAL: t.t.h.

må bare få si en ting til deg Randålf, er så imponert av humøret ditt[:D][:D][:D]du er altid så positiv[:D][:D][:D]masse lykke til når du skal teste[:D][:D]

Tusen takk[:)][:)] Jeg synes bare det er så utrolig deilig å være seg selv etter den sureste kjerringa i byen da jeg sprayet[:D][:D][:D]

Spennendes dette her, krysser fingrene for deg at dette ender godt[;)]

Kjempe spennende da...[;)] Krysser fingrer og tær på at det blir posetiv test

Lykke til[;)]

ORIGINAL: twinanne

Spennendes dette her, krysser fingrene for deg at dette ender godt[;)]

sign denne. Masse lykke til med testing! Håpar TR held seg vekke i maaaangen mnd endo!

ORIGINAL: Blomst85

Å gud a mei....

Jeg er på rugedag 7... kommer etter håper jeg...

Mee too.... rugedag 6 her, på et perfekt egg;)

Back
Topp