rugedag 13 neg test.

jente80

Forelsket i forumet
Hei alle sammen,tok en ny test i dag,den var og negativ.håpet er borte for denne gang.Har fremdeles brun rosa utflod.Dette var det 4 forsøket,når jeg sammenligner med de 3 andre så tror jeg tr er på vei dessverre[:(]Så da er det bare og spare opp til neste forsøk,igjen...

Har dere noen tips i forbindelse med at vi øver litt selv frem til forsøket?Noe jeg kan ta eller gjøre?
Har tenkt og kjøpe en slik dings til 400-500 kr som måler når en har el.......

Noen råd?

Nei satt nettopp og tenkte på det.Har det kun virkning når det gjelder prøverør,eller?
Blir hjemme øving til etter jul nå[:)]

Huff, Jente80. Dette var utrolig trist å lese. [:(][:(][:(]
Sender deg en stor klem.

Uff dette var trist[:(]

Er neimen ikke lett, når den ene testen etter den andre er blendahvit.
Håper at det går din vei neste gang.

Å nei så trist[:(]

Sende ein stor trøsteklem til deg.

Jeg blir så trist[:(]
Dette skulle jo gå veien for deg...

Har ikke så mange tips, men en sånn som måler el er ett greit hjelpemiddel. Det finnes LadyComp og BabyComp med de koster flere tusen, og Pearly som er en enklere versjon som er billigere.

Men det billigste er å kjøpe ett termometer (med 2 desimaler) og lære deg det som trengs om temping - og selv legge inn tempene på ett program på [link=http://www.fertilityfriend.com/]www.fertilityfriend.com[/link]
Det går ut på helt det samme som de maskinene, men er pittelitt mere "jobb" siden du må inn å føre opp tempen.

Jeg har tempet i nesten 2,5 år så jeg har mye erfaring å dele om du ønsker og lære litt mere[:)]

Dette var trist å høre. [:(]  Hadde håpet dere skulle lykkes i Danmark.
Sender en god klem

Akkupunktur, fotbad, ananas, gulrøter, grønn te, og slike ting er veldig greit å holde på med selv om det ikke er prøverør.

Synd at dette ikke gikk vegen for deg, men jeg håper at det klaffer på et eller annet vis for dere snart.
Det fortjener dere. Trøste klem fra meg.

Uff, så trist... [:(] Tenker på dere!! Det har kommet mange fine råd over her, signerer Blomsterpia på det med temping - billig samt at man lærer kroppen godt å kjenne og kan etterhvert kanskje se et mønster i el.
Ellers anbefaler jeg akupunktur, ville prøvd det meste av alternative behandlingsformer. Ingenting skal være uprøvd.
Lykke lykke til med hjemmeprøving, var jo det som gjorde susen sist gang!!

Takk for mange fine svar.Det rører og varmer..
Hva vil det si egentlig når en temper?

ORIGINAL: jente80

Takk for mange fine svar.Det rører og varmer..
Hva vil det si egentlig når en temper?

"Enkelt forklart er basaltemperaturen den temperaturen du har når du våkner om morgenen etter en normal natts søvn. Hos kvinner med normal eggløsning blir det en økning i basaltemperatur på omtrent 0,5–1,0 grader celsius umiddelbart etter eggløsning. Den forhøyede basaltemperaturen opprettholdes under resten av syklusen og går tilbake før menstruasjonen begynner. Temperaturøkningen skyldes virkningen til progesteronet, hormonet som produseres av corpus luteum etter eggløsning. "

her kan du lese mer om temperaturmåling og laste ned temperaturskjema som du kan fylle ut:
http://www.fertility.no/norway/concern/Evaluating_Your_Fertility/Body_Temperature.jsp

åå så trist[:(][:(]men ikke gi opp håpet[:)][:)]

Back
Topp