rugedag 12- negativ test

jente80

Forelsket i forumet
Løpet er vel over for meg denne gangen og[:(]
Jeg tok en test i dag og den var blenda hvit.I går kveld kom det litt lyse rosa på papiret da jeg tørket meg.Enten er mensen begynt og komme eller så har jeg irriterte slimhinner.
Men uansett så var testen negativ.
Det er 3 dager til blod prøven-på dag 15.Men hadde jeg vært gravid så hadde jeg vel fått en bitte liten skygge strek nå??

Både ja og nei til spørsmålet ditt, de fleste får nok en svak positiv test på rugedag 12.
Men det er noen som får utslag sendt også, dersom egget fester seg litt senere enn det som er mest vanlig eller at kroppen får HCG sendt ut i urinen. Så det eneste jeg kan si er at alt håpe er ikke ute før mensen er der, eller du har fått svar på blodprøven din.
Dersom dette var fryseforsøk så har du testet fortidlig, for de har en tendens til å sovne litt på vegen.

Krysser fingrene for at det fortsatt er et lite håp at du kan få en positiv test de kommende dagene.

Takk twinanne,du er alltid god å ha[:)]
Det var nok et vanlig forsøk.Selvfølgelig har en alltid et lite håp,men det burde vært utslag i dag.

Ikke ta sorgene på forskudd! Mange produserer HCG sent. Hadde ventet på svar på blodprøver først jeg[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Ikke ta sorgene på forskudd! Mange produserer HCG sent. Hadde ventet på svar på blodprøver først jeg[;)]

Signerer Angelicka her.

Takk for det[:)]Hadde liksom håpet at danmark var tingen....

huff.. det er nok lett å bli lei når man får negativ test på dag 12.. men du vet egget bruker noen dager på å feste seg å slikt.. så det er vel en grunn for at blodprøven blir tatt på dag 15.. men ikke gi opp.. vent til blodprøven og ikke gi opp enda.. noen produsere hcg senere enn andre oxo...

vil ønske deg lykke til å håpe du får en fin overraskelse om ikke mange dagene[:D]

Var litt trist det da....men får bare signere de andre her fordi du kan ha testet for tidlig.
Håper blodprøven vil gi deg et annet svar!

Takk for mange positive og oppmuntrende svar,dere er gode å ha[:)]Har måttet ta i bruk truse innlegg,det kommer ut litt mere nå.Blanding av rosa og brunt med litt rødt.Ser av og til ut som om det er noen røde tråder i utfloden...

håpe det ikke er mensen som kommer. hadde så håpet for deg denne gangen.
håpe det blir et annet svar om noen dager

ORIGINAL: kate

Var litt trist det da....men får bare signere de andre her fordi du kan ha testet for tidlig.
Håper blodprøven vil gi deg et annet svar!

eg signerer denne og håper virkelig at det går din vei.

stor klem fra meg

[:)]Takk for all omtanke[:)]
Nå er utfloden kun svak brunlig,har murringer i magen!
Vil en ny test i kveld ha annerledes svar fra den jeg tok halv 6 i dag tidlig?
Det stikker og masse i siden.......

ORIGINAL: jente80

[:)]Takk for all omtanke[:)]
Nå er utfloden kun svak brunlig,har murringer i magen!
Vil en ny test i kveld ha annerledes svar fra den jeg tok halv 6 i dag tidlig?
Det stikker og masse i siden.......

Da er det bedre å ta en ny test i morgen tidlig, morgenurin gir best utslag på en graviditetstest.

Uff så trist med negativ test. Som alle andre seier så er ikkje håpet ute enda. Men eg ville ikkje ha testa på nytt før blodprøven, trur ikkje resultatet blir annerledes i kveld..

Håpa du får ein kjempe overraskelse om nåken dagar[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Signerer og krysser fingrene for deg[:)]

Krysser fingrene for at du rett og slett har testa for tidlig, og at du får et positivt svar om noen dager.

Back
Topp