rugedag 10, tok en test..

t.t.h.

Elsker forumet
og den var positiver bare så glad, men er så redd for at det skal gå galt denne gangen også..

Åååå, så spennande t.t.h krysser fingra og tær for at den holder seg positiv og fortsetter å være positiv framover!![;)][:D] Tenk om det er tvillinger då! Wow[:D][:D]

Spennende altså [:D]

ORIGINAL: [miss]

Åååå, så spennande t.t.h krysser fingra og tær for at den holder seg positiv og fortsetter å være positiv framover!![;)][:D] Tenk om det er tvillinger då! Wow[:D][:D]

det blir spennende...gratulerer så masse

Oioioioi t.t.h Det er jo utrolige nyheter!! Gratulerer!!!

Jeg håper inderlig at dette går bra, og at spiren blir boende i all evighet [;)] eller ikke så lenge, men så lenge som det trengs [;)]

Tusen takk jenter[;)]testen er ofrsatt positiv og ingen tegn til blødning enda[;)] I dag har sønnen minn bursdag 10 år[:)]er bare så stolt over ham han er verdens beste gutt[;)] kan ikke fatte at det allerede har gått 10 år[8|] I dag skal jeg ha barneselskap[8D]

Good [;)] Du har iallefall nok å henge fingra i idag du da.. Kose dere masse!! Og gratulerer med en 10 åring i hus [:D]

Gratulerer masse! [:D] 

[:)]Gratulere så masse[:)]

Kjempe nyheter å logge seg på til i dag dette[:)][:)][:)][:)][:)] Satser på alt går som det skal nå og at det bor noen der inne[:)][:)][:)]

Det var godt å høre, satser på at spiren din sitter der den skal nå.
Lykke til i svangerskapet[:)]

Gratulerer så masse
Krysser fingrer og tær for at spira holder seg i magen i 8 mnd til[:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Oioioioi t.t.h Det er jo utrolige nyheter!! Gratulerer!!!

Jeg håper inderlig at dette går bra, og at spiren blir boende i all evighet [;)] eller ikke så lenge, men så lenge som det trengs [;)]

ORIGINAL: twinanne

Det var godt å høre, satser på at spiren din sitter der den skal nå.
Lykke til i svangerskapet[:)]

som eg skulle ha sakt det sjøl[:D]

ORIGINAL: [miss]

[;)]

Gratulera så masse med spira[:)][:)][:)] Fantastiske nyheter[:D]

Lykke til vidare i svangerskapet[:)][:)][:)]

åååå... spennde... krysser alt jeg har for at det skal gå bra... Må bare holde tankene posetive vettu[;)]

Ønsker deg lykke til da videre[:)]

Tusen takk alle sammen, dere er bare så søte og snille jenter[;)]

Back
Topp