Rugedag 10 i dag :D:D:D *bilde*

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
ImageUploadedByBV Forum1386224611.130177.jpg

Hadde bestemt meg for ikke å teste før 10 des som er da legen ba meg teste. Men klarte ikke.

Åhhhh! Herregud! Dere ser den andre streken dere og???? Dette KAN ikke være noe jeg innbiller meg?!

Den er veldig tydelig!! :) :) :) Gratulerer så mye!

Wow!!! Det var tidlig, men ingen tvil da!!! :-):-):-) Grattis!

Gratulerer!! :D :D

Tydelig positiv!! :D Gratulerer :D

Wow!!! Grattis!!! :)

Takk dere alle nydelige damer ❤️❤️❤️ Jeg håper dere alle får en positiv test om ikke lenge og at lille småspirene våre holder 9 lange mnd inni magen :D

------

Når tvilen tar over; idag er det 15 dager siden jeg tok eggløsningssprøyten. Som har hcg i seg. Kan det hende at det er den som ga meg falskt positivt? Graviditetstesten min er så tydelig syns jeg. Til å bare være 10 dpo. Skulle nesten tro at man aldri blir fornøyd. Haha! Er så redd for falskt positivt nå som jeg endelig har fått det.

Tror ikke eggløsningssprøyten sitter i enda nei.. Jeg tok tester på dag 7 tror jeg det var( for å sikre meg om at el-sprøyten var gått ut), og de var bleda hvite, men på dag 9 vistes det en liten skygge! ;) Så jeg har fortsatt troa!! :) :) :)

Eggløsnings sprøyta skal være ute av kroppen etter 10 dager :) Så denne er positiv! :D

Tror ikke eggløsningssprøyten sitter i enda nei.. Jeg tok tester på dag 7 tror jeg det var( for å sikre meg om at el-sprøyten var gått ut), og de var bleda hvite, men på dag 9 vistes det en liten skygge! ;) Så jeg har fortsatt troa!! :) :) :)

Godt å høre:). For en berg og dal bane dette er. Ikke nok at man skal slite med å BLI gravid liksom.

Gratulera så masse med positiv test! :)

gratulerer så masse!!!! wow, såååå gøy! :D

Back
Topp