Ruge,ruge,vente,vente!!!

jente80

Forelsket i forumet
Ja nå er det bare og vente og ta tiden til hjelp[:)]
Er hjemme fra danmark,ruger på 2 perfekte egg!!
De tok assisted hatching på eggene,så får håpe det gjør susen!Pluss at jeg hadde akupunktur etter innsett[:)][:)]
Har test dato 26 mars,så er på rugedag 3 i dag[;)]

Så gøy at du er rugar igjen[:)][:)][:)] Spennande med assisted hatching då. Dei er kommet litt lenger utanfor Norge ja.

Kosa deg masse i rugetida[:D]

Takk for det!
Ja de kan tukle litt mere med eggene der[:D]

assisted hatching då. Dei er kommet litt lenger utanfor Norge ja.
ORIGINAL: jente80

Ja nå er det bare og vente og ta tiden til hjelp[:)]
Er hjemme fra danmark,ruger på 2 perfekte egg!!
De tok assisted hatching på eggene,så får håpe det gjør susen!Pluss at jeg hadde akupunktur etter innsett[:)][:)]
Har test dato 26 mars,så er på rugedag 3 i dag[;)]

hva er assisted hatching?

oooohhhh, spennende [:D] ei jeg veit om var i danmark og fikk prøverør nå, hun skal ha trillinger til sommeren [:D] Hva er hatching?

Åååååå, gratulerer så ruger vennen. [:)][:)][:)]

Gratulerer så mye som ruger!! Måtte det være gulleggene du ruger på nå![:D] Jeg lurer også på hva hatching er...[8|]

Gratulerer så mye, og jeg håper at hatching er det som skal til for deg[:)]

Dersom det ikke hadde funket for oss, så hadde nok vi tatt klinik i Danmark og gjort det samme.

Hatching det er at man lager eller sliper på egget, husker ikke helt hvordan dette foregår.
Med alderen eller av andre grunner har noen et litt tykt eggeskall, og da kan det være vanskelig for sæden å komme seg igjennom, derfor gjør de dette i Danmark og andre land.

Gratulerer så masse som ruger[:D][:D][:D]
Lykke til,håper virkelig at det er deres tur denne gang[:)]

Takk alle sammen[:)]

Assisted hatching- ca 30 min før de skulle sette inn eggene så brukte de en laser på dem.Da knekker de det ytterste skallet,dette gjør dem på kvinner som er over 38 år eller har hatt flere forsøk uten å lykkes. Noen kvinner har harde eggeskall og da blir det av og til problemer med festingen,så de knekker det ytterste skallet i håp om at eggene mulig fester seg lettere da[:)]
Tror det var noe slik de sa til meg!
Jeg hadde harde eggeskall så jeg håper det gjør susen for meg[;)]

Gratulerer som ruger jente80[:D]
Håper dere lykkes denne gang[;)]
klem;)

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer som ruger på de to gulleggene, jente80! Nå SKAL og MÅ det være din tur. Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer og rug godt. [:)][:)]

Signerer Nesing jeg [:)] Også ønsker jeg deg masse lykke til!!

ønsker deg kjempe masse lykke til med ruginga og testing[:D]

Åååå, høres lovende ut jente 80. Nå er det virkelig deres tur.
Krysser alt eg har for dere[:D]

ORIGINAL: t.t.h.

ønsker deg kjempe masse lykke til med ruginga og testing[:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Åååååå, gratulerer så ruger vennen. [:)][:)][:)]

Back
Topp