RS viruset

Katti_mh

Glad i forumet
Jaja, da har min høyt elskede lille tass fått RS virus.
Har gått å hangla siden før dåpen (25.nov) og ikke blitt
skikkelig bra. I helgen som var brøyt det skikkelig ut.
Høy feber, en skikkelig fæl hoste og ekstremt lite matinntak[:(]
Han var visst hardt angrepet,så vi må følge med på pusten hans.
Daaakar lille vennen min!!! Jeg tror det er fordi han gleder seg
sånn til jul![8D] Hehe...jeg ble ALLTID syk til jul når jeg var liten!

Meeeen... krysser fingrene for at det slipper taket FOOORT!!

Trodde dem ble lagt inn jeg når dem fikk det[8|] eller er jeg helt på jordte[;)]

ORIGINAL: floppen

Trodde dem ble lagt inn jeg når dem fikk det[8|] eller er jeg helt på jordte[;)]

Faktisk blir 50% av alle spedbarn rammet av det. Men de fleste merker ikke særlig til det.
Andre blir hardere rammet. AM har hatt høy feber og tar ikke til seg noe særlig mat, så han
har blitt hardere rammet[:(] Men vi fikk beskjed om å følge med på om det er tiss i bleiene.
Og at han puster skikkelig. Hvis ikke må vi ta kontakt med legevakta.
Da vil han sannsynligvis bli lagt på barneavd. og få mat intravenøst og pustehjelp.
Håper virkelig at vi slipper det! Får så utrolig vondt inni meg når han hoster så fælt.
Høres jo ut som kols hoste omtrent[:(]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

skal krysse alt jeg har....her hangler JR enda han og...fått ordentlig slimhoste og har feber....prøvde å ringe legevakta nå, men fikk beskjed om å ta kontakt med fastlege i morgen -kunne komme på legevakta om han ble verre sa dama..

Off, ikke noe gøy når de blir sånn nei! Legen kalte det en RS epidemi. Så det er tydelig at mange har fått det.
Det hadde visst vært enormt mange flere som hadde fått det, tidligere enn det pleier å bryte ut.
Brukte å være mye av det i jan-feb... men nå hadde det begynt allerede i november.
Det er svææært smittsomt fikk vi beskjed om.

ORIGINAL: Lillaa

off,dakar arne markus...[&o][:(][X(]håper han snart blir frisk som en fisk igjen[:)]

ORIGINAL: Katti_mh

ORIGINAL: floppen

Faktisk blir 50% av alle spedbarn rammet av det. Men de fleste merker ikke særlig til det.
Andre blir hardere rammet. AM har hatt høy feber og tar ikke til seg noe særlig mat, så han
har blitt hardere rammet[:(] Men vi fikk beskjed om å følge med på om det er tiss i bleiene.
Og at han puster skikkelig. Hvis ikke må vi ta kontakt med legevakta.
Da vil han sannsynligvis bli lagt på barneavd. og få mat intravenøst og pustehjelp.
Håper virkelig at vi slipper det! Får så utrolig vondt inni meg når han hoster så fælt.
Høres jo ut som kols hoste omtrent[:(]

[;)]greit med litt info , trodde alle ble lagt inn jeg se, men stakar liten, få håpe det går fort over

ehem..... nå føler jeg meg som en liten idiot her, men hva er RS-viruset...? [8|]

ORIGINAL: Lillaa

off,dakar arne markus...[&o][:(][X(]håper han snart blir frisk som en fisk igjen[:)]

Back
Topp