Tananka
Glad i forumet
Hvordan går det ?
Glemt å oppdatere her, ble bare et bilde i bildetråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det ?
Hun hoster og er litt snørrete men disse busemennene skal ingen røreHvordan går det med jenta di, lillemy.? Fortsatt forkjøla?
Hf hadde Emma. Så vet hva det er. Så godt å høre har tenkt på dereGlemt å oppdatere her, ble bare et bilde i bildetrådenvi kom hjem fra sykehuset på fredag
hun var fortsatt tungpusta men klarte seg uten oksygen og highflow maskinen (noe lignende cpap). Vi reiste gledelig hjem, noe som var deilig
har blitt bedre og bedre for hver dag og er i dag bare litt småforkjøla, drypper med saltvann av og til. Veldig deilig å komme hjem og utrolig godt å ha babyen min frisk igjen
skal holde oss unna helsestasjon og babyer nå den første stunda mtp smittefare da, men er nok klar for en forsinket 6ukers kontroll neste onsdag
![]()
Hun hoster og er litt snørrete men disse busemennene skal ingen rørehun er heldigvis ikke så tett lengre som hun var i en periode :/
Hun blir mer som sint ja. Men jo. Må jo være ekkelt å ha de der. Enda mer rasende om jeg skal skylle nesenSå godt å høre at hun er blitt bedreærh disse søte små skal jo ikke bli syke stakkers. Frøkna her friker ut når jeg pirker litt ved nesa hennes, jeg får helt fnatt når der er bussmenn der, men ikke særlig populært å fjerne dem
![]()