RS virus...

*IdaMor*

Elsker forumet
For en start vi skulle få! Dagen da jeg kom hjem fra sykehuse var storebror syk... Å stakkar liten ble bare værre og værre. Så på torsdags kveld måtte jeg ringe legevakta. Vi fikk komme nedover med en gang. De tok mye prøver og vi fikk beskjed om at dette var Rs virus. Noe som ikke er farlig for barn over 1år som ellers er friske. Men når jeg da sier at jeg også har en nyfødt får jeg beskjed om at de to IKKE må være i samme rom!
Dette er da enklere sagt enn gjort når jeg er alene med de, stortsett hele tiden :( så da sier legen at storebror skulle vært lagt inn på sykehuset og hun ringer utover... Der er det FULT!? så han får ikke legges inn. Må også sies at han plagdes veldig med og puste. Men ingenting og gjøre med det...
Vi dro hjem pappaen kom fra jobb... Vi har prøvd og skille dem men skaden er skjedd :( nå går jeg og pakker før jeg skal ringe legevakta :( stakkars lillebror (han er ikke kjempe dårlig, helt i start fasen.) han hoster og er tett. Og det kurrer i bryste når han puster. Så nå vil jeg tro at det blir sykehus tur på oss...

Oi oi, dette høres tøft ut!! Får vondt av dere!! For en start!! Sender varme tanker herfra!!
Klem

Huff, håper de blir fort frisk:)

Tusen takk. Nå har jeg ringt legevakt, blitt blankt avvist der... Fant det likeså greit og ringe barsel. Som kontaktet barneavd. Som derretter ringte legevakta. Så ringte det meg en smørblid dame fra legevakta. Som sa vi kunne komme nedover til kl 10. Så lurte hun på hvordan formen til storebror var. Jeg sa som sant er at han er heller ikke bra. Så da måtte jeg ta med han også, så skulle de se på han også... De tar vel ingen sjanser nå :p
Bare og passe seg for denne hønemamman :p

Hehe, bra du står på ditt:)

Ja får ikke komme å pille meg på nesa nei! Lillebror var heldivis ikke dårlig. Men storebror har lungebetennelse :(

Bra du står på! Håper rask hjelp gjør begge friske i en fei!
Synd for de som ikke er så tøffe..er liksom de som roper høyest som får hjelpen raskest..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Bra du står på! Håper rask hjelp gjør begge friske i en fei!
Synd for de som ikke er så tøffe..er liksom de som roper høyest som får hjelpen raskest..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum
Har lært meg at når det kommer til barna så står jeg på mitt og de skal ha hjelp med en gang de trenger det! Har selv blitt dyttet rundt av helsevesnet det skal ikke de bli!
Mammaen ordner opp ;)

Huff, ikke greit nei;/
Ble samme start her, kom hjem fra sykehuset til en snørrete, hostende toåring. Det er jo umulig å holde dem fra hverandre, da må vi jo flytte på hotell imens;) Så her er minsten også forkjølet nå. Jeg blir jo raskt bekymret, så tør jo nesten ikke sove om natta! Vi holder oss inne i varmen nå, prøver så godt vi kan å gjøre dem friske:)

Huff, ikke greit nei;/
Ble samme start her, kom hjem fra sykehuset til en snørrete, hostende toåring. Det er jo umulig å holde dem fra hverandre, da må vi jo flytte på hotell imens;) Så her er minsten også forkjølet nå. Jeg blir jo raskt bekymret, så tør jo nesten ikke sove om natta! Vi holder oss inne i varmen nå, prøver så godt vi kan å gjøre dem friske:)

Samme her, kan jo ikke holde dem avskilt? Og kan jo ikke nekte 2 årin gen å kose med lillebror:confused: Nei må vel forberede meg på en syk liten gutt også :(
Go bedring til deine små <3 håper de blri raskt bedre!

Back
Topp