Sommersol20
Betatt av forumet
Noen som vurderer å ta RS-vaksine?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Verken lege eller jm har sagt noe om den. Men vi har to i barnehage så kjenner litt på at det hadde vært fint å ha den tryggheten..Ja, jeg vurderer det, men synes det er vanskelig da hverken fastlege eller jordmor vil/kan gi noe info om den har en 3-åring som tar med seg litt av hvert hjem fra barnehagen...
Men den er jo godkjent av FHI så burde jo i alle fall være trygg: https://www.fhi.no/va/vaksinasjonsh...e/rs-virusvaksine/?term=#graviditet-og-amming
Mhm, det er jo helt på tampen av "sesongen" men hadde jo vært fint om man hadde sluppet unna en runde år de er heeeelt små. Jeg tar den nok om jeg får snakket med en lege som har litt peiling De private legene skriver litt om det men jeg blir skeptisk til om de bare er ute etter å selgeSamme her. Verken lege eller jm har sagt noe om den. Men vi har to i barnehage så kjenner litt på at det hadde vært fint å ha den tryggheten..
Tror du legene tjener på det da? Den kjøpes vel på apoteket uansett? Hehe… eller tenker du på prisen for å få den på resept?Mhm, det er jo helt på tampen av "sesongen" men hadde jo vært fint om man hadde sluppet unna en runde år de er heeeelt små. Jeg tar den nok om jeg får snakket med en lege som har litt peiling De private legene skriver litt om det men jeg blir skeptisk til om de bare er ute etter å selge
Haha, du vet aldri med disse private klinikkene.Tror du legene tjener på det da? Den kjøpes vel på apoteket uansett? Hehe… eller tenker du på prisen for å få den på resept?
Jeg fikk bestille den på apoteket på iseveien i Sarpsborg. Kom etter 3 dagerBestilte rs-vaksine på nett i natt, de hadde ikke på fysisk apotek i Østfold (apotek 1, samme status på samtlige vitus apotek også). Da jeg spurte om den på apotek1 forrige uke var den forventet samme uka, men de hadde ikke og det gikk ikke an å bestille den heller. En liten heads up om noen tenker å kjøpe og få satt den de neste ukene.
Jordmor setter den på kontroll i januar.
Så kjekt da! Takk for tips! Er der jeg skal hente min når den kommerJeg fikk bestille den på apoteket på iseveien i Sarpsborg. Kom etter 3 dager
bestillte forrige tirsdagSå kjekt da! Takk for tips! Er der jeg skal hente min når den kommer
Jeg fikk ikke bestilt den på Storbyen, de hadde ikke på lager til bestilling da. Når bestilte du?