manfred
Elsker forumet
Pokkers skit asså! Lille Emilsen vår er syk blitt, var på legevakta i går på dagen. Overhode ikke komfortabel med legens behandling, han spurte ikke om noen ting, lytta på brys og rygg, titta i ørene og ga meg en resept på pencilin! Utover kvelden blir han værre i pusten, og paraceten virker dårlig på feberen! Drar tilbake på legevakten i går kveld, er en annen lege som møter oss han sier at han ville ikke ha gitt meg pencilin om han hadde tatt oss i mot på dagen. Lytter på han og sier d her har vi sett og hørt før, er veldig sikker på at d er RS. Han sender oss til barneavd på sykhehust hvor vi blir lagt inn. Masse prøver blir tatt, stakars lille :( var totalt utslitt når vi endelig fikk sove halv 4 i natt. Kl halv 10 i dag er d pån igjen med en masse prøver, alt av prøver ser veldig bra ut og tyder på en virusinnfeksjo. Etter å ha fått noe( tror d var saltvannsløsning de kalte d) i sånn maske å puste i og en stikkpille som funke desto bedre enn paracet var han veldig fin og vi fikk reise hjem halv 1 i da. Men halv 5 var feberen tilbake på 39,7. Fikk da paracet, den roer den til 38,6 for så å begynne å stige igjen etter en stund. Vi sov litt, og når jeg vekker han halv 9 i kveld så er feberen der på 40,1. Snakka med de på barneavd. Ga han en av de stikkpillen vi fikk med oss derfra og skulle se ann en time. Da var feberen gått ned til 39,4.
Uff, blir så usikker på hva som er rett og galt jeg asså.Stakar lille kroppen min :( Kommer ikke til å sove stort i natt heller. Noen med erfaringer og råd her så kom gjerne med de :)
Uff, blir så usikker på hva som er rett og galt jeg asså.Stakar lille kroppen min :( Kommer ikke til å sove stort i natt heller. Noen med erfaringer og råd her så kom gjerne med de :)