RRRRRRRR

*SommerMamma*

Forumet er livet
Andrea har endelig lært seg den skikkelige RRRRen....før var det:
jojbær, som nå ble RORBÆR

det var det jeg kom på i farta....hun har mange ord som er "J" i som hun bytter til R som ikke skal byttes også..

Hvordan er det med de andre julibarna? Sier de R alle nå??[:)]

Hun sier rrrrr, men vi snakker bergensk. Og det har hun sagt lenge

Så har skarre rrr.

Ja, det ver noen plasser han nå har begynt å bytte ut j med r. Moro!!
Jojyjacerbil er nå rojy racerbil, så det kommer seg[:D]

Erik sier R ja [:)]

Han lærte seg R i våres tror jeg, og han går vel fortsatt rundt å ruller skikkelig på R-lyden [:D]
Ganske morsomt å høre på egentlig [:)]

Lukas sier også R og har gjort det en stund.

Men det er enkelte ord han ikke "fikser" enda, bl.a. kjelke. I morgen skal de på aketur med barnehagen og da skal han ha med seg "sleike" [:D][:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

Lukas sier også R og har gjort det en stund.

Men det er enkelte ord han ikke "fikser" enda, bl.a. kjelke. I morgen skal de på aketur med barnehagen og da skal han ha med seg "sleike" [:D][:D]

Hihi, så søt.
Magnus er lik Lukas, sier R, men med noen unntak

Hehehe så søt hun er da [:D] Og veldig flink til å si R da [;)][:)]

Thea kan ikke si R, så her går det i j [:)] Vet liksom ikke om jeg skulle øvet litt med henne heller... Jeg har prøvd å få henne til å lage lyden, men hun fikser det ikke. I utgangspunktet er det ikke noe å stresse med, men jeg vil jo at hun skal si R [:)][:)][:)]

Det er flere bokstavlyder hun ikke får til.
Siden de hadde karnevall i bh i dag, så kjøpte vi inn ny KOSTYME, eller KOMESTYME og KONSTYME [:D]
Ellers er det KLONE for krone.
SIKLI VAKKELT for sikkelig vakkert [:D] Hun beskrev åpningssermonien for OL [:D]
SUGEBLEIER for sykepleier [:D][:D][:D] Da lo jeg så jeg grein, og Thea ble litt forlegen for hun sa at jeg ikke skulle le sånn [8D]
MITAMINIJ for vitaminer [:D] Hun får en vitamintablett hver dag vi husker på det [;)]

Prøver å husker på å skrive slike herlige ord ned, men det skulle jeg vært flinkere til å gjøre.

Back
Topp