Rotting hagemøbler

Pontus

Gift med forumet
HVILKE BUTIKKER I ØSTFOLD selger dette?? Jeg prøver å google...

Noen som vet??? Grrr..hehe[:D]

også...når jeg googler..enste jeg får opp er at ByggMakker selger kunstrotting ....hva er forskjellen? Kunstrotting..er det PLAST? mens vanlig rotting er hva for noe???

ORIGINAL: Dollface

rotting er TRE.. kunstrotting er "plast".. Du vil ha kunstrotting.

Vil jeg ha det???[8D]

Hva er best???

tre krever vedlikehold og vil etterhvert råtne... kunstrotting er så og si vedlikeholdsfritt.. må vel vaskes som alt annet, men det råtner ikke, trenger ikke olje eller beis..

vi har kunstrotting - 6 stoler og bord med glassplate.. er veldig fornøyd.. [:)]

de vedlikeholdsfrie er "plast" ja... er to typer "plast".. en som er bedre kvalitet en den andre.... noe polypro ploioasjakdjksahd.. husker ikke mer.. ppv eller noe pph[8D]

plantasjen har det , jysk har det, byggmakker, og alle andre steder som selger utemøbler ca

ORIGINAL: Pontus

rotting er TRE.. kunstrotting er "plast".. Du vil ha kunstrotting.

Vil jeg ha det???[8D]

Hva er best???

kunstrotting[:D]

Kunst rotting er helt topp.

Rocka i fredrikstad
Fix ved østfoldhallen
skeidar har, og sikkert bohus.

Vi gjorde et kupp her i allefall.. myyyye billigere enn på butikk [:D]

http://finedesign.no/

tre krever vedlikehold og vil etterhvert råtne... kunstrotting er så og si vedlikeholdsfritt.. må vel vaskes som alt annet, men det råtner ikke, trenger ikke olje eller beis..

vi har kunstrotting - 6 stoler og bord med glassplate.. er veldig fornøyd.. [:)]

aaah..så og si vedlikeholdsfritt høres bedre ut! husker du hva du betalte for sittegruppa di???

ORIGINAL: Pontus

aaah..så og si vedlikeholdsfritt høres bedre ut! husker du hva du betalte for sittegruppa di???
husker ikke helt hva vi ga, men det var skambillig.. kjøpte på netthandelendåttno...

ORIGINAL: Vannmann76

Vi gjorde et kupp her i allefall.. myyyye billigere enn på butikk [:D]

http://finedesign.no/

hva betalte dere for frakt da?

hva kjøpte dere og totalpris???

Back
Topp