Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sarahemmelin
Jeg hadde to albinoørkenrotter når jeg var mindre.. Hannen var skikkelig tam husker jeg[:)] Så fikk jeg en svart en, som kom seg ut av buret og inn i det andre (til min hvite albino-hann), og de havnet i en skikkelig slosskamp som endte med at jeg måtte til dyrelegen og amputere halen til min hvite albino-hann.
Han gikk på penicillin i en ukes tid, og ble kjempefin.. så kom det en liten drittunge hjem på besøk til oss da jeg ikke var hjemme, - og tok han ut av buret for å kose med han, også skviset hun han av en eller annen grunn. (tror han beit henne).
Så når jeg kom hjem låg han skviset på gulvet... [:(]
Jeg har ikke hadd noen småkryp siden da. Har pusen vårs nå, hun holder i massevis [:D]
ORIGINAL: Kimsi
Har hatt hvite mus.. Men ikke rotter. Liker mus bedre, jeg.. Selv om d sikkert er mer kos med rotter, da..
Men vi hadde rottene i et fuglebur, så de kom seg jo ut. Så den ene katten vår spiste den ene musa [:(]
når vi nå først snakker om smådyr.. egentlig rotter, - så lurer jeg litt på:
Spiser katter ildere? Eller går ildere og katter fint ilag?
ORIGINAL: lulu81
rotter er faktisk det eneste dyret som gir meg frysninger på ryggen, jeg kan ikke fordra dem.....men det er nå meg da......
hehe :D Jeg vet ikke.. Jeg tror nok jeg skal vente ett års tid til etter fødsel før jeg bringer noe annet enn planter hjem (vi har jo katt og en del planter fra før av som trenger vedlikehold, + at lillemann kommer jo[:D]).. Men jeg kunne gjerne tenkt meg en eller to ildere etterhvert, de er jo helskjønne.. *dån* [:D]
ORIGINAL: Netteliten..
hehe :D Jeg vet ikke.. Jeg tror nok jeg skal vente ett års tid til etter fødsel før jeg bringer noe annet enn planter hjem (vi har jo katt og en del planter fra før av som trenger vedlikehold, + at lillemann kommer jo[:D]).. Men jeg kunne gjerne tenkt meg en eller to ildere etterhvert, de er jo helskjønne.. *dån* [:D]
bare å si ifra hvis du lurer på noe! Jeg har hatt ilder i mange år. Kenneth het han! hehe. :)