Rotete Fødeliste?

stjernebarn

Forelsket i forumet
Er det bare jeg som synes fødelisten er litt rotete? Jeg synes det hadde vært mer oversiktlig om fødelisten var lik terminlisten. Rangert etter dato etc, og heller gratulasjoner for seg. Bare et innspill.
Jeg synes det er vanskelig å få med seg alle som har fått og når. Og dette er jo høydepunktet i gruppa synes nå jeg [emoji7]Kjempekoselig! [emoji175]
 
Er det bare jeg som synes fødelisten er litt rotete? Jeg synes det hadde vært mer oversiktlig om fødelisten var lik terminlisten. Rangert etter dato etc, og heller gratulasjoner for seg. Bare et innspill.
Jeg synes det er vanskelig å få med seg alle som har fått og når. Og dette er jo høydepunktet i gruppa synes nå jeg [emoji7]Kjempekoselig! [emoji175]
Enig..:)
 
Veldig enig! Forsåvidt greit at fødelisten er utformet slik den er, men da burde kanskje gratulasjoner kommet i en annen tråd (de fleste skriver jo en egen der de annonserer fødselen), slik at vi ikke går glipp av noen.
 
Noen som vil påta seg ansvaret for å opprette, og holde den oppdatert? :D
 
Enig! Synes den er veldig rotete med alle gratulasjonene der.
 
Enig. Hadde vært greit med en egeb post med oversikt; Alternativt at den som er TS på den andre oppdaterer første post etter dato
 
Back
Topp