Roteskuff vs genial løsning

frkreal

Forelsket i forumet
Jeg ser for meg at dere flotte damer her inne er alt fra støv på hjernen til enorme rotekopper. Jeg har endelig greid å sortere "arkivering", type minner og slikt inne i boden fra "ting-man-plutselig-får-bruk-for-en-dag". Det være seg konvolutter, møbelknotter, fyrstikkesker, massasjepinne, ankelstøtte, dobbeltsidig tape med mer. Noen som har et genialt forslag til hvordan man skal sortere/oppbevare dette? Har mest lyst til å kaste alt, men jeg kan jo plutselig få bruk for det en dag. Har sikkert 6 ruller med gaffateip :(

Jeg ser for meg at dere flotte damer her inne er alt fra støv på hjernen til enorme rotekopper. Jeg har endelig greid å sortere "arkivering", type minner og slikt inne i boden fra "ting-man-plutselig-får-bruk-for-en-dag". Det være seg konvolutter, møbelknotter, fyrstikkesker, massasjepinne, ankelstøtte, dobbeltsidig tape med mer. Noen som har et genialt forslag til hvordan man skal sortere/oppbevare dette? Har mest lyst til å kaste alt, men jeg kan jo plutselig få bruk for det en dag. Har sikkert 6 ruller med gaffateip :(

En roteskuff ja :D hilsen rotekoppen :p. Ser ut som det har vært walking dead hos meg de siste dagene nå XD

Europris har oppbevaringsbokser i forskjellige størrelser, sånne hvor innhold er skrevet på stablet på hyller for eks.
Jeg driver med hest og har høyt forbruk på gaffateip og betaler porto om du vil kvitte deg med dem :p

Jeg har en rotehylle i ene skapet med sånne tøybokser fra ikea i. Så har jeg batteri i en og penner i en og oppskrifter i en og ja, i det hele tatt. Er litt rotete noen av dem, men er iallfall litt system i rotet!

Jeg har gjennomsiktige plastbokser der jeg oppbevarer ting. De er nøye merket med dymotags. Jeg merker ned på detaljnivå. Ellers så har jeg en skuff med lightere, batterier, skruer og diverse. Den er inndelt med små esker, slik at alt har en plass.

Ting jeg ikke bruker så ofte har jeg i gjennomsiktige plastkasser i boden så jeg ser hva som er oppi, og skrevet bestrivelse utenpå.
Beklager, ingen supre ideer herfra heller ;)
Gleder meg til å flytte, forhåpentligvis får jeg enda mer orden på ting.. Og kan kaste/selge/gi bort masse!!! :D Nå er selve huset kaos..

Roteskuff er alfaomega :)
Jeg har sikkert 3 forskjellige roteskuffer til mannens store fortvilelse :p
Han har skikkelig system på alt og kan se med en gang hvis noe er flyttet på!

Roteskuff er alfaomega :)
Jeg har sikkert 3 forskjellige roteskuffer til mannens store fortvilelse :p
Han har skikkelig system på alt og kan se med en gang hvis noe er flyttet på!
Sånn var jeg før baby! Savner følelsen av kontroll lidegranne, kjenner jeg.

Back
Topp