Rotehelsestasjon!!!!

Nepomuk

Elsker forumet
På fredag fikk jeg brev fra helsestasjonen om at den avtalte timen til Matilde sin 4 årskontroll den 24.06 ble flyttet til 1. juli. helt greitt dette, hadde det bare ikke vært for at vi aldri fikk beskjed om den første timen [>:]

Så hvis den ikke hadde blitt flyttet hadde vi aldri fått beskjed....

Og dette er ikke første gangen sånt noe skjer. Har vært utallige sånne situasjoner i vinter med minstejenta. Som f.eks at timen er avlyst, og at de glemmer å gi beskjed til alle på gruppa og man finner ut via tilfedligheter. Eller sender brev om det som kommer frem samme dagen som det er kontroll, sånn at vi allerede har rukket en bomtur til hs. Eller at barnet plutselig ikke finnes i systemet til hs [:@]

Måtte bare få det ut... [8D]

Ja, det er kjedelig når det blir slik. Heldigvis har vi en helsestasjon som er "ryddig", har god tid og som jeg kan se ut av vinduet mitt[:D] Vi er veldig fornøyd med hs og folkene som jobber der.

Å, hallo, slikt har eg aldri opplevd på min helsestasjon!
Eineste eg opplevde var at når eg skulle på hørsels test på helsestasjonen med min 3,5 åring, så fekk eg beskjed om at, nei, då måtte eg reise på sykehuset, for de gjorde ik slikt der før dei var 4,5 år. Kunne dei ik fortalt det til meg då eg bestillte timen då??

Back
Topp